Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : روز دوم یازدهمین نمایشگاه بورس به لطف خورشید تابان و البته نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی که کمی آن طرف تر برپا شده بود ، دست کم دو برابر دیروز بازدید کننده داشت. مسئولان اقتصاد کشور که نبودند اما دست مریزاد به شرکت اطلاع اطلاع رسانی و خدمات بورس که ده ها شرکت و بنگاه اقتصادی را مجاب کرد در این وانفسای اقتصاد کشور پرچم بورس را در جایی به نام نمایشگاه بالا نگاه دارند و هزار آفرین به شرکت هایی که گرچه با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند لکن نگذاشتند چراغ این دوره از نمایشگاه کم سو بماند، شرکت هایی همچون تامین سرمایه تمدن که با شهر IBSHOP آمده ، بانک صادرات ایران ، چادرملو ، فولاد مبارکه، کارگزاری ها مخصوصا کارگزاری های خصوصی ، ارکان بازار سرمایه ، نهادهای مالی ، رسانه ها و همه شرکت کنندگان... . واقعا در این شرایط بد بورس از جیب هزینه کردن و در نمایشگاه شرکت کردن دست مریزاد دارد! در روز دوم نمایشگاه خبری از شلوغ بازی های دیروز نبود.نه کسی اعتراض داشت و نه مسئولی بود که از سهامداران فرار کند.کلاس های آموزشی با استقبال بیشتری نسبت به روز قبل مواجه بود ، مخصوصا کلاس های آموزشی که سرمایه گذاری آنلاین و کسب بازده از محل صندوق ها را آموزش می دهد و البته نحوه فعالیت در بازار آتی سکه را... .

دست مریزاد!

بورس24 : روز دوم یازدهمین نمایشگاه بورس به لطف خورشید تابان و البته نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی که کمی آن طرف تر برپا شده بود ، دست کم دو برابر دیروز بازدید کننده داشت.

مسئولان اقتصاد کشور که نبودند اما دست مریزاد به شرکت اطلاع اطلاع رسانی و خدمات بورس که ده ها شرکت و بنگاه اقتصادی را مجاب کرد در این وانفسای اقتصاد کشور پرچم بورس را در جایی به نام نمایشگاه بالا نگاه دارند و هزار آفرین به شرکت هایی که گرچه با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند لکن نگذاشتند چراغ این دوره از نمایشگاه کم سو بماند، شرکت هایی همچون تامین سرمایه تمدن که با شهر IBSHOP آمده ، بانک صادرات ایران ، چادرملو ، فولاد مبارکه، کارگزاری ها مخصوصا کارگزاری های خصوصی ، ارکان بازار سرمایه ، نهادهای مالی ، رسانه ها و همه شرکت کنندگان... . واقعا در این شرایط بد بورس از جیب هزینه کردن و در نمایشگاه شرکت کردن دست مریزاد دارد!

در روز دوم نمایشگاه خبری از شلوغ بازی های دیروز نبود.نه کسی اعتراض داشت و نه مسئولی بود که از سهامداران فرار کند.کلاس های آموزشی با استقبال بیشتری نسبت به روز قبل مواجه بود ، مخصوصا کلاس های آموزشی که سرمایه گذاری آنلاین و کسب بازده از محل صندوق ها را آموزش می دهد و البته نحوه فعالیت در بازار آتی سکه را... .

از هر دری سخنی ، چادرملو تا سیمانی ها...

در حاشیه برگزاری روز دوم نمایشگاه هادی بشیری راد رییس بودجه و گزارشات شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با اشاره به عملکرد سال 96 این غول سنگ آهنی به خبرنگار بورس24 گفت: افت تولید سنگ آهن دانه بندی شده در عملکرد ۹۶ فقط به دلیل انباشت ۴۳۷هزار تن بوده است.

وی افزود: سال 97برخی از محصولات با افزایش ظرفیت همراه خواهند بود ، البته تولید سنگ آهن دانه بندی شده به دلیل موجودی انبار مناسب ، کمتر است.

بشیری راد با بیان این که افزایش نرخ ارز روی چادرملو تاثیر چندانی ندارد ، گفت: به هر حال قیمت گذاری ما بر اساس شمش فولاد خوزستان است؛ همچنین فروش ما داخلی بوده و نرخ دلار چندان تاثیری برای ما ندارد.

در این بین ابراهیم محمود زاده مدیرعامل ساتا طی جلسه ای با خبرنگاران از افتتاح چند پروژه خبر داد و اذعان داشت که شرایط این سازمان برای ورود بیشتر شرکت های خود به بورس مناسب است.

مدیر عامل ساتا با اشاره به پروژه های شرکت گفت: پروژه مرجان تا سه ماه آینده به تولید محصول حرفه ای می رسد. همچنین تولید روغن پایه پالایشگاه تبریز و پروژه تولید گازوئیل با کیفیت یورو ۴ این پالایشگاه در سال جاری راه اندازی می شود. همچنین فاز یک پتروشیمی بوشهر در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در سال جاری پتروشیمی مکران٬ پتروشیمی بوشهر٬ مرجان و آلومینیوم جنوب وارد بازار سرمایه می شوند.

محمود زاده در مورد نرخ ارز و تلاطمات آن بر پتروشیمی ها و پالایشگاه ها هم گفت: اگر نرخ ارز افزایش داشته باشد ؛ با توجه به صادرات ۷۰درصدی ما پول بیشتری وارد کشور می شود ، اما با افزایش نرخ ارز سود پالایشگاه ها کمتر می شود.

محمد علی احمدزاد اصل خبره بازار سرمایه نیز در غرفه بورس24 به عنوان فردی که سال ها در صنعت سیمان فعالیت کرده اعلام کرد :شرکت های سیمانی باید به سمت تولید کمتر پیش بروند و طرح توسعه برای شرکت های سیمانی توجیهی ندارد.

وی افزود: تنوع محصولات، تولید بهینه و توجه به زنجیره تامین باید سرلوحه شرکت های سیمانی باشند. مشکلات ایران برای صادرات به عراق همچنان وجود دارد و شرکت های سیمانی بازارهای جدید صادراتی را هدف قرار داده اند که بازار افغانستان از جمله آن هاست.

«صادرات»هم حاضرشد ؛ تمدن همچنان پیشتاز است...

کارشناسان و برخی مدیران میانی بانک صادرات در سالن ۴۴ پاسخگوی سهامداران خود در خصوص شایعات و اخبار حول این بانک هستند.

اما شهری که از سوی تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه ایجاد شده واقعا از بخش های لاکچری این رویداد است و با توجه به تنوع فعالیت ها ، پذیرای میزبانان زیادی بوده... .تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اقدام به ایجاد شهر IBSHOP کرده که در این شهر علاوه بر معرفی سامانه سرمایه گذاری آنلاین، مراحل آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری به طور فیزیکی عملیاتی می شود، این شرکت تلاش کرده با ایجاد انواع سرگرمی ها، روش های مختلف سرمایه گذاری به بازدیدکنندگان را در این شهر به صورت عملیاتی آموزش دهد.

خبر جدیدی که در این راستا در این تامین سرمایه شنیده می شود، این است که به منظور تامین نیاز شرکت ها و کسب و کارهای پیچیده اقتصادی، کلینیک درمان گری مالی تامین سرمایه تمدن فردا افتتاح می شود. کار زیبای این شرکت تخفیف 50درصدی ارائه خدمات درمان گری مالی به شرکت هایی که است که در زمان برگزاری نمایشگاه بورس در کلینیک درمان گری مالی تمدن عضو شده اند.

دیگر شرکت های تامین سرمایه از جمله امید و سپهر صادرات نیز با حضور در این نمایشگاه و برگزاری کارگاه های آموزشی برای علاقه مندان فضا را برای مردم و فعالان بازار سرمایه بهینه تر کرده اند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24