Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وی به نمادهای های وب و آکنتور اشاره کرد و گفت: سازمان بورس تمام تلاش خود را برای تعیین تکلیف این نمادها به کار برده و تا احقاق حقوق سرمایه گذاران پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.

رییس سازمان بورس خبر داد؛ دامنه نوسان پویا در راه بازار سرمایه

به گزارش بورس24 ؛ صبح امروز، بیست و هفتم فروردین ماه، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران ارشد اقتصادی کشور افتتاح شد.

دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن خیر مقدم به حاضرین برگزاری یازدهمین نمایشگاه بورس و بانک و بیمه (فاینکس 2018) را محصول همت جمعی همه فعالین بازار سرمایه دانست و گفت: خشت خشت بازار سرمایه با تلاش و همکاری سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بر روی هم بنا شده و اگر امروز شاهد یازده سالگی فاینکس هستیم محصول این تلاش ها است.

دکتر محمدی هدف از برگزاری فاینکس را افزایش تعامل و ارتباط میان فعالین بازار سرمایه و همچنین ارتقای سواد مالی آحاد جامعه دانست و گفت: هر سال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه شاهد معرفی آخرین دست آوردهای این سه حوزه مهم اقتصادی به مخاطبین داخلی و خارجی هستیم.

سخنگوی سازمان بورس با اشاره به بازدهی 25 درصدی سال گذشته بازار سرمایه ابراز امیدواری کرد سودآوری بورس در سال 97 با افزایش همراه باشد و گفت: سال 96 حجم معاملات از رشد مناسبی برخوردار بود و از 195هزار میلیارد تومان سال 95 به 247 هزار میلیارد تومان در سال 96 رسید.

دبیر شورایعالی بورس به مهمترین اقدامات انجام شده در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: به روز رسانی سامانه معاملات، طراحی سامانه هوشمند نظارتی و اصلاح دستور العمل های پذیرش و افشا از مهمترین اقدامات انجام شده در بازار سرمایه بود.

سخنگوی سازمان بورس کاهش زمان توقف نمادها را نقطه عطفی برای بازار سرمایه دانست و گفت: سال گذشته تعداد نمادهای متوقف از 70 به 15 مورد کاهش پیدا کرد و تمام تلاش خود را برای بازگشایی نمادهای باقی مانده به کار میبریم.

وی به نمادهای " های وب" و آکنتور اشاره کرد و گفت: سازمان بورس تمام تلاش خود را برای تعیین تکلیف این نمادها به کار برده و تا احقاق حقوق سرمایه گذاران پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.

رییس سازمان بورس از اصلاح دامنه نوسان و حجم مبنا خبر داد و گفت: دامنه نوسان و حجم مبنا در سال جاری بازنگری می شود و مجموعه اقدامات جدیدی با هدف افزایش شفافیت و نقشوندگی بازار سرمایه در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان گفت: امیدواریم بازار سرمایه سال جاری نقش گسترده ای در توسعه شرکت های بنیان ایفا کند .

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24