Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ستاری با بیان اینکه مغزها را نمی توان محدود کرد، گفت: البته نرم افزار به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و این نیروی انسانی جوان و خلاق است که به آن معنا می دهد و کسب وکارها را توسعه می دهد.

ستاری در افتتاحیه فاینکس ۲۰۱۸ مطرح کرد؛ خلاقیت و پویایی عامل رونق کسب و کار

به گزارش بورس24 ؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین گشایش فاینکس ۲۰۱۸ ، با تاکید بر اینکه استارتاپ ها از طریق سرمایه گذاری خطرپذیر ارتقا خواهند یافت، گفت: دلیل استقبال و حمایت مردم از استارتاپ های خدماتی، فعالیت شفاف، بی واسطه، ارزان و رقابتی آنهاست.

سورنا ستاری افزود: امروز نسل جدیدی از کارآفرینان در کشور توسعه پیدا کرده که با گذشته قابل مقایسه نیست. این در حالی است که امسال شرکت هایی با ارزش حدود یک میلیارد دلار داریم که جذب بورس می شوند.

ستاری همچنین اظهار داشت: هم اکنون استارتاپ هایی در کشور شکل گرفته اند که هفته ای ۱۰ درصد رشد را تجربه می کنند و خدمات شفاف و ارزان در دسترس قرار می دهند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: باید قبول کرد که مردم پشت خدمات شفاف و قابل رقابت خواهند ایستاد و تا زمانی که بازارسازی را با استارتاپ های خدماتی توسعه ندهیم، به نتیجه نمی رسیم.

ستاری با بیان اینکه مغزها را نمی توان محدود کرد، افزود: البته نرم افزار به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و این نیروی انسانی جوان و خلاق است که به آن معنا می دهد و کسب وکارها را توسعه می دهد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تغییر نوع نگاه و تفکر در این حوزه تصریح کرد: امروز، پایه اقتصاد دانش بنیان این است که بپذیریم پول اشخاص نه در جیب آنها بلکه در مغز آنهاست.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری خطرپذیر باید حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد بازار تامین سرمایه کشور را شکل دهد.

ستاری با ابراز خشنودی از اینکه بانک ها، بیمه ها و بازار سرمایه به سرعت به سوی توسعه در حرکتند، گفت: نسل جدید کارآفرین که در چندسال گذشته شکل گرفته، بزرگترین شرکت ها و کسب و کارهای نوین را اداره خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد که فاینکس ۲۰۱۸ اتفاقی مبارکی را در توسعه بازار سرمایه، سیستم بانکی و بیمه کشور رقم بزند‌.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24