Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شکست داعش، مهار ایران و مقابله با سلاح‌ های شیمیایی / پیام قدرتمندی، به ایران و روسیه دادیم، دیدید که! سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه‌ ای ضمن تکرار ادعا‌های همیشگی علیه ایران گفت: کشورش باید ایران را در سوریه مهار کند...!

سخنگوی کاخ سفید: ترامپ به دنبال سه هدف در سوریه است

بورس24 : سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید با تکرار اتهامات همیشگی ایران را به «رفتار‌های تهاجمی» در سوریه متهم کرد و مقابله با آن را یکی از اهداف «دونالد ترامپ»، رئیس‌ جمهور آمریکا در منطقه غرب آسیا عنوان کرد. 

«سندرز» در پاسخ به سؤال مجری شبکه خبری ای‌ بی‌ سی‌ نیوز، مبنی بر اینکه حمله موشکی سه کشور غربی به سوریه تغییری در وضعیت میدانی جنگ در این کشور پدید نخواهد آورد و ترامپ با گفتن «مأموریت تکمیل شد» شتاب زده عمل کرده، گفت: «مطمئناً مأموریتی که ارتش آمریکا و نیرو‌های ائتلاف ما در سوریه داشتند، به ۱۰۰ درصد اهداف خود رسید و اشاره رئیس‌ جمهور هم به همین بود».

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد، این حمله توانسته آنچه را به‌ادعای وی «زیرساخت‌ های تسلیحات شیمیایی در سوریه» بوده نابود کرده و «پیام قدرتمندی» هم به ایران و روسیه ارسال کرده است.

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌ های غربی، از جمله نشریه نیویورکر و روزنامه واشنگتن‌ پست قبل از آغاز حملات اذعان کرده بودند که توازن جنگ در سوریه را شرایط میدانی تعیین می‌ کند و با یک حمله موشکی محدود نمی‌ توان نتایج جنگ را تغییر داد.

سندرز در بخش دیگری از مصاحبه با ای‌ بی‌ سی‌ نیوز گفت: ترامپ سه هدف را در سوریه دنبال می‌ کند: شکست داعش، مهار «رفتار تهاجمی ایران» و جلوگیری از تکرار استفاده از سلاح‌ های شیمیایی در این کشور. 

وی گفت: «رئیس‌ جمهور سه هدف دارد، اولی شکست داعش. کار دیگری که باید انجام دهیم، این است که باید ایران را مهار کنیم. باید مطمئن شویم، رفتار‌های بدی که آن‌ ها داشته‌ اند تکرار نمی‌ شود و توسعه پیدا نمی‌ کند؛ مورد آخر هم باید از استفاده و تکثیر سلاح‌ های شیمیایی جلوگیری کنیم».

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24