Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

او و متحدانش با شکست خود جهان را به ویرانی می‌ کشند معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا در تحلیلی پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا و ماجراجویی‌ های ترامپ نوشت: «شکست رهبری سیاسی تمام جهان غرب قطعی است...

معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا: رژیم دیوانه ترامپ، ادامه زندگی در کره زمین را زیر سئوال برده است

بورس24 : پلکرگرابرتس،معاون پیشین وزارت خزانه‌ داری دولت آمریکا در دهه هشتاد میلادی که با سیاست‌ های جنگ افروزانه دولت‌ های «بوش» و «اوباما» به شدت مخالفت بوده و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا را نیز فرد بی لیاقتی می‌ داند، در تحلیلی در زمینه ماجراجویی‌ های جدید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سوریه به همراه برخی متحدانش نوشت: «رژیم ترامپ دیوانه است.» 

وی در بخشی از این تحلیل نوشت:«آیا نبرد با روسیه، قدرت نخست اتمی جهان، دیوانگی است؟ آیا تهدید روسیه و اتهام‌ زنی به این کشور دیوانگی است؟ آیا لاف زدن درباره کشتن صدها روسی دیوانگی است؟ به یقین، یک انسان عادی به این سه سئوال پاسخ "مثبت" می‌ دهد.»

این مقام پیشین دولت آمریکا با اشاره به دیگر مقام‌ های کنونی دولت آمریکا چون «نیکیهیلی»، «جان بولتون» و «مایک پامپئو» و برخی دیگر و مواضع جنگ طلبانه آن‌ ها نوشت: «سراسر جهان باید بفهمد که به خاطر وجود رژیم دیوانه ترامپ، ادامه زندگی در کره زمین زیر سئوال رفته است.»

او در بخشی دیگر با تمسخر نوشت که بابت رفتارهای غیر مسئولانه و بی ملاحظه دولت آمریکا و متحدان اروپاییترامپ در قبال روسیه، متحیر شده است.

وی در خاتمه یادداشت خود یادآور شد: «شکست رهبری سیاسی تمام جهان غرب قطعی است و چنین شکستی زندگی در کره زمین را به ویرانی می‌ کشد.»

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24