Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در پی حمله آمریکا و متحدانش به اهدافی در سوریه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن محکوم کردن این اقدام تجاوز کارانه خواستار تشکیل نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی این اقدام غیر قانونی شد.

پوتین خواستار تشکیل نشست شورای امنیت شد

به گزارش بورس24 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ولادیمیر پوتین در اولین واکنش به حمله نظامی آمریکا و متحدانش فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: این اقدام غیر قانونی فقط فاجعه انسانی در این کشور را تشدید می کند.

رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای که کاخ کرملین آن را منتشر کرد با تجاوزکارانه خواندن این اقدام از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا هرچه سریعتر برای بررسی این اقدام غیرقانونی آمریکا و متحدانش در تجاوز به خاک سوریه تشکیل جلسه بدهد.

سپیده دم امروز به وقت تهران، آمریکا به همراه انگلیس و فرانسه با شلیک نزدیک به ۱۱۰ موشک سه نقطه از دمشق را هدف قرار گرفتند.

پوتین تاکید کرده است که این حمله «تاثیرات مخربی برکل سیستم روابط بین الملل» خواهد گذاشت. او همچنین یک بار دیگر بر جعلی بودن ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در دومای سوریه را که بهانه این حمله بوده تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه در این بیانیه تاکید کرده است که کارشناسان نظامی روسیه که دوما را مورد تفتیش قرار داده اند هیچ نشانه ای از حمله شیمیایی پیدا نکرده اند.

پوتین همچنین به شدت از آمریکا و متحدانش به دلیل اینکه منتظر نشدند تا بازرسان نهاد بین المللی ناظر بر سلاح های شیمیایی منطقه را بازدید کنند و اقدام به حمله نظامی به سوریه کردند حمله کرد.

رئیس جمهوری روسیه افزود: حملات غرب علیه سوریه جنگ علیه کشوری مستقل است که در صف مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده است.

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد، هدف گرفتن سوریه تجاوزی صریح علیه دولتی با حاکمیت مستقل است. در واقع این حمله آمریکا و هم‌پیمانانش علیه تاسیسات نظامی و غیرنظامی در سوریه نقض منشور سازمان ملل است.

پوتین امروز درباره ماحصل اتفاق امروز در سوریه سخنرانی تلویزیونی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه حمله آمریکا و متحدانش به سوریه در نیمه شب جمعه به وقت آمریکا و سپیده دم شنبه به وقت تهران به دستور شخص دونالد ترامپ صورت گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24