Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بحث مهمی در بورس مطرح است ، موضوع تامین مالی در بازار سرمایه است. در سال­های گذشته ابزارهای مختلف تامین مالی در بازار سرمایه معرفی شده و این نمایشگاه فرصتی است که این مباحث ارائه شوند تا بنگاه ­هایی که نیاز به تامین مالی دارند با فرصت های تامین مالی از بازار سرمایه آشنا شوند.

مدیرعامل بورس تهران: مشارکت خارجی ها در فاینکس ٢٠١٨ ملموس تر از گذشته است

به گزارش بورس24 ؛ فاینکس 2018، فرصت مناسبی است تا شرکت بورس تهران ضمن مذاکره با دیگر شرکت ها شرایط حضور آن ها را در بورس فراهم کند.

در همین زمینه حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس تهران در خصوص این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: فاینکس 2018، نسبت به سال­های گذشته تفاوت های بارزی دارد. در زمینه بین الملل به نظر می رسد مشارکت خارجی ها در این دوره ملموس تر از گذشته باشد. در این خصوص چند موسسه خارجی تا کنون اقدام به دریافت غرفه کرده اند تا در نمایشگاه حضور یابند و خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

وی در ادامه در خصوص اثرات مثبت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیان کرد: به نظر می رسد یکی از نکات بسیار مثبت نمایشگاه بحث آموزش است، بحث فرهنگ سازی و آموزش در چند سال گذشته بسیار پررنگ شده که فرصت خوبی برای بازدید کنندگان به شمار می رود.

قالیباف در توضیح اظهارات فوق گفت: با توجه به اینکه در هر غرفه ­ای شرکت­ها سعی می­کنند بحث فرهنگ سازی و خدماتی که بنگاه ها ارائه می­دهند را در نظر داشته باشند، بنابراین، چنین رخدادی فرصت خوبی است تا مردم بتوانند در فرصت کوتاه با خدماتی که در بازار سرمایه ارائه داده می­شود آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت بورس همچنین بیان کرد: این نمایشگاه در نوع خود جزو نمایشگاه ­های بسیار مهم به شمار می رود، زیرا در آن سه بازار بورس، بانک و بیمه حضور دارند. به نوعی کل بازار مالی در این نمایشگاه حضور دارند و از آنجاییکه بازار مالی نقش تامین مالی و حمایت از بخش واقعی اقتصاد را دارد، از این لحاظ نقش ویژه­ای می تواند ایفا کند.

قالیباف در ادامه اظهاراتش با اشاره به فعالیت های شرکت بورس در این دوره از فاینکس 2018 بیان کرد: همواره یکی از غرفه­ هایی که در نمایشگاه مراجعه کننده زیادی دارد غرفه شرکت بورس است. در همین زمینه ما دائماً در غرفه شرکت بورس بحث آموزش را در دستور کار داشته­ ایم.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر فعالیت های شرکت بورس می توان به مذاکرات با دیگر شرکت ها اشاره کرد. از آنجاییکه برخی از شرکت های غیر بورسی هم در این نمایشگاه شرکت می کنند تا با بازار سرمایه آشنا شوند، باید این فرصت را غنیمت شمرد. در این زمینه شرکت بورس با بنگاه ­های اقتصادی که پتانسیل پذیرفته شدن در بورس را دارند جلسات مختلفی برگزار می کند.

قالیباف افزود: مطمئنا پتانسیل­ هایی که بازار سرمایه برای این بنگاه ­ها دارد از طریق بازدید از این غرفه ­ها می تواند تحقق می­ یابد.

وی در پایان بیان کرد: بحث مهم دیگری که در بورس مطرح است ، موضوع تامین مالی در بازار سرمایه است. در سال­ های گذشته ابزارهای مختلف تامین مالی در بازار سرمایه معرفی شده است و این نمایشگاه فرصتی است که این مباحث ارائه شوند تا بنگاه ­هایی که نیاز به تامین مالی دارند با فرصت ­های تامین مالی از بازار سرمایه آشنا شوند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی https://iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

منبع: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24