Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سخنگوی کاخ سفید پس از نشست رئیس جمهوری آمریکا با تیم امنیت ملی گفت: هیچ تصمیم نهایی درباره وضعیت سوریه گرفته نشده است.

پایان نشست ترامپ با تیم امنیت ملی آمریکا دربارۀ سوریه

به گزارش بورس24 ؛ سارا هاکابی سندرز عصر پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: نشست رئیس جمهوری با تیم امنیت ملی برای گفت و گو در مورد وضعیت سوریه به پایان رسیده است.

وی افزود: هنوز هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است، ما به ارزیابی اطلاعات ادامه می دهیم و با همکاران و متحدانمان مذاکره می کنیم.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: ترامپ عصر امروز با امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه و ترزا می نخست وزیر انگلیس گفت و گو خواهد کرد.

مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری، جیمز متیس وزیر دفاع، جو دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش، کریستن نیلسین وزیر امنیت داخلی، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، مایک پمپئو رئیس سازمان سیا در این نشست حضور داشته اند.

اظهارات سخنگوی کاخ سفید در حالی مطرح شده است که متیس وزیر دفاع آمریکا برنامه سفر امشب خود به نیویورک و دیدار با هنری کسینجر را لغو کرده است.

متیس صبح امروز هم در کمیته نظامی سنای آمریکا حضور یافت و درباره حمله به سوریه گفت: هنوز تصمیمی درباره این مساله گرفته نشده است.

وی ادامه داد: واشنگتن می‌داند حمله‌ شیمیایی در دومای سوریه داده، اما نمی‌داند چه کسی مسئول این کار بوده است.

وزیر دفاع آمریکا خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا احتمالا ظرف یک هفته، بازرسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی به آنجا بروند. البته آن‌ها نمی‌گویند این کار چه کسی بوده، بلکه تنها می‌گویند چه اتفاقی افتاده است.

دونالد ترامپ روز سه شنبه پس از آنکه ادعای حمله شیمیایی دولت سوریه مطرح شد، این کشور را به حمله نظامی تهدید کرد.

این مساله باعث شد تا بولیوی به اتهام تهدید علیه کشورهای مستقل، نشست اضطراری شورای امنیت را درخواست کند که صبح پنج شنبه به صورت غیرعلنی برگزار شد.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد که از این نشست قانع نشد، خواستار برگزاری جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز جمعه و با حضور آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد شد.

شاید در سال های اخیر این مساله بی سابقه بوده است که شورای امنیت، اظهارات رئیس جمهوری آمریکا را تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی بداند و درباره آن تشکیل جلسه دهد.

منبع: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24