Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از سال ٩۵ اوضاع در شرکت بورسی «فاذر» رو به وخامت گذاشته است.مالکان این شرکت که به کمک دریافت تسهیلات و اعتبار نزد کارگزاری های مختلف در آذرآب سهامدار عمده شده بودند در میانه راه از پرداخت تعهدات خود نکول کردند. همزمان شرایط کلی فضای کسب و کار تجهیزاتی ها ، در کنار سوء مدیریت در اداره این شرکت وضعیت این شرکت را وخیم تر کرد که ...

مجمع بی حاصل آذرآب / ده ها سهامدار در این تجهیزاتی گرفتار شده اند!

بورس24 :مجمع شرکت صنایع آذرآب با نظر کارگزاری بانک کشاورزی سهامدار عمده شرکت به تنفس خورد. شرکتی که 29 میلیارد ریال زیان در سال 95در تلفیق ساخته که معادل 1 ریال زیان به ازای هر سهم است. این شرکت بیش از 380 میلیارد ریال مطالبات راکد دارد و عمده سود شرکت اصلی از محل سود خرید و فروش سهام بوده است.

محمد جابری معاون مالی شرکت صنایع آذرآب در خصوص مجمع امروز این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: مجمع شرکت به منظور تصویب صورت های مالی برگزار شد اما، به تنفس خورد.

وی گفت: کارگزاری بانک کشاورزی که صاحب 30درصد سهام این شرکت بوده و به نوعی سهامدار عمده شرکت محسوب می شود ، صورت های مالی شرکت را به تصویب نرسانده است.

جابری گفت: اشاره شد که در فرصت دیگری باید موراد بررسی شود و آنچه به صرف و صلاح شرکت است انجام گیرد.

وی گفت: البته موضوعات پیرامون بند های حسابرسی مطرح شد و تکالیف لازم توسط مجمع مشخص گردید. همچنین مجمع بدون هیچگونه تنشی و با آرامش کامل برگزار شد.

گفتنی است، از سال 95 اوضاع در شرکت بورسی «فاذر» رو به وخامت گذاشته است.مالکان این شرکت که به کمک دریافت تسهیلات و اعتبار نزد کارگزاری های مختلف در آذرآب سهامدار عمده شده بودند در میانه راه از پرداخت تعهدات خود نکول کردند. همزمان شرایط کلی فضای کسب و کار تجهیزاتی ها ، در کنار سوء مدیریت در اداره این شرکت وضعیت این شرکت را وخیم تر کرد که به اعتراضات مکرر کارگری منتج شد و از دو سال گذشته تاکنون چندین مجمع این شرکت با عدم تائید صورت های مالی برگزار شده ، شرکت با نظارت کامل دولت و شورای تامین استان مرکزی اداره می شود و کارگزاری کشاورزی به عنوان شرکتی که بیشترین اعتبار را به خریدار سهم داده بوده حدود 30 درصد از این سهم شرکت را مصادره کرده است.اما وضعیت سهامداران این شرکت همچنان نامعلوم است و نماد شرکت از خرداد 96 در بورس تهران متوقف شده است.آخرین اطلاعیه ای که «فاذر» در کدال منتشر نموده حاکی از شناسایی زیان 181 ریالی در عملکرد 6 ماهه سال 96 است.

در حالی که این شرکت در عملکرد 6 ماهه سال قبل 110 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرده بود که علت این امر کاهش 50 درصدی فروش و رشد هزینه ها و در نتیجه شناسایی زیان عملیاتی در شرکت است.این شرکت سال 95 را با 87 ریال سود در شرکت اصلی و 1 ریال زیان در تلفیق به پایان برده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24