Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک صادرات ایران پس از گذر از حوادث زیادی که در ٢٠ ماه گذشته تجربه کرده از ٢٧ فروردین ماه در سالن اصلی خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در سالن ١١ حضور خواهد داشت. این بانک در این غرفه با ۴ شرکت زیرمجموعه از جمله تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات، گروه مالی سپهر صادرات و مبنا کارت آریا با باجه اختصاصی به مشتریان، فعالان اقتصادی و هموطنان ، خدمات خود را ارائه خواهد کرد... نماد «وبصادر» ٢٣ اسفند ٩۶ پس از ٢٠ ماه غیبت به بازار سهام بازگشت ، بازارگردانی مناسب سبب شده تا در ١۵ روز معاملاتی در شرایط منفی بازار سرمایه ، سهم این بانک حدود ٢۴ درصد رشد کند و بخشی از زیان سرمایه گذاران جبران شود... این بانک قرار است در نمایشگاه بورس درباره ساختار مالی جدید خود اطلاع رسانی کند...

بانک صادرات با چهار زیرمجموعه خود در نمایشگاه بورس حضور پیدا می کند

بورس24 : بزرگترین نمایشگاه تخصصی بازارهای مالی کشور موسوم به فاینکس 2018 از 27 فروردین ماه آغاز خواهد شد. در این دوره نیز همچون سال های گذشته بسیاری از بانک های بزرگ کشور حضور خواهند داشت تا نسبت به ارائه محصولات و خدمات جدید خود در این رویداد بین المللی اقدام نمایند.

بانک صادرات ایران که به عنوان بزرگترین بانک خصوصی حاضر در بازار سرمایه به شمار می رود نیز در این نمایشگاه حضور خواهد یافت. سابقه بانک صادرات ایران در ارائه خدمات ارزی و ریالی به 66 سال پیش بازمی گردد و از این لحاظ در زمره برترین بانک های کشور قرار دارد.

نماد بانک صادرات ایران از 29 تیر ماه سال 1395 که به دلیل برگزاری مجمع متوقف شده بود و حدود یک سال و هشت ماه متوقف ماند. اما با استراتژی حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات نماد «وبصادر» بالاخره در تاریخ 23 اسفند ماه 96 بازگشایی شد.

نماد «وبصادر» در محدوده قیمتی 1005 ریال راهی مجمع سال مالی 94 شده بود که پس از 20 ماه با قیمت 500 ریال بازگشایی شد. در روزهایی ابتدایی بازگشت نماد «وبصادر» به بازار سرمایه نحوه استقبال از این نماد به گونه ای بود که رشد قیمتی قابل توجه آن را به دنبال داشت که در پی آن نماد بانک پنجم فروردین ماه سال جاری به دلیل نوسانات بیش از 20 درصد قیمتی متوقف شد ، اما پس از انتشار اطلاعیه ای درباره علل رشد قیمتی سهم مجددا در تاریخ ششم فروردین ماه امسال به گردونه معاملات بازگشت.

بدین ترتیب از زمان بازگشایی نماد «وبصادر« تاکنون که 15 روز کاری از آن می گذرد قیمت این سهم با حدود 24 درصد افزایش از 500 ریال به محدوده قیمتی بالاتر از 620 ریال رسیده است. نحوه استقبال بازار از نماد «وبصادر» و بازدهی قابل توجه آن در این مدت زمان کوتاه آن هم در بازار منفی و ممانعت از بسته شدن مجدد این نماد نشان از تدابیر لازم مدیریت جدید این بانک بزرگ و تلاش برای حفظ قدرت نقدشوندگی آن دارد.

بانک صادرات ایران پس از گذر از حوادث زیادی که در 20 ماه گذشته تجربه کرده از 27 فروردین ماه در سالن اصلی خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در سالن 11 حضور خواهد داشت. این بانک در این غرفه با 4 شرکت زیرمجموعه از جمله تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات، گروه مالی سپهر صادرات و مبنا کارت آریا با باجه اختصاصی به مشتریان، فعالان اقتصادی و هموطنان خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

صیدی درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: صنعت بانکداری یکی از بال های اصلی بازارهای مالی است و حضور بازار پول در این نمایشگاه ضروری و بسیار موثر است. بانک ها می توانند در نمایشگاه های تخصصی خدمات جدید خود را به مشتریان ارائه کنند و نهادهای مالی مربوطه نیز می توانند در نمایشگاه گزارشی از شرایط مالی و منابع شرکت ها را به مخاطبان خود اطلاع رسانی نمایند.

یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی است تا بانک ها تحولات درونی خود را در پسابرجام به مردم اطلاع رسانی کنند. این تحولات به گونه ای بوده که در دو سال اخیر و بعد از حصول برجام حجم اعتبارات اسنادی گشایش ها افزایش چشمگیری داشته است. روابط کارگزاری های بانک ها با کشورهای دیگر توسعه قابل توجهی یافته است. همچنین در این مدت تبادلات ارزی بسیار هموارتر شده است.

در این گونه نمایشگاه ها بانک ها می توانند از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند. این نمایشگاه موقعیت ویژه ای برای بازار پول به شمار می رود و بانک ها باید برای استفاده از این امکان حضور قابل توجه و فعالی داشته باشند.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می تواند به عنوان حلقه اتصالی دو بازار پول و سرمایه تلقی شود زیرا برخی از محصولات بانک ها در اشتراک با بازار سرمایه هستند.

بانک صادرات نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد. این بانک در نظر دارد خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه کند و برای این منظور در حال برنامه ریزی است. تغییر در ساختارهای مالی این بانک از مهمترین موضوعاتی است که در نمایشگاه آتی درباره آن توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24