Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تمرکز بر کیفیت محصولات ، حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان کالا، پشتیبانی رسانه ای ، تبلیغاتی و فرهنگی، مصرف کالای داخلی و توسعه گستره مشتریان و تمرکز بر وفاداری آنان از بهترین استراتژی های محوری فعالیت و برنامه ریزی کارخانجات تولیدی گروه توسعه صنایع بهشهر در سال حمایت از کالای ایرانی است که از سوی مدیر عامل این هلدینگ ابلاغ شده است...

منتظر بهترین تولیدات ایرانی از این هلدینگ شوینده و غذایی باشید

در سال حمایت از کالاهای ایرانی باید بهترین و با کیفیت ترین کالا را تولید کنیم .

غلامرضا دلشادی مدیر عامل هلدینگ توسعه صنایع بهشهر ضمن بیان این مطلب نامگذاری سال تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" را فرصتی مغتنم برای عملیاتی شدن این هدف در شاهراه اقتصاد مقاومتی دانست.

همزمان با شروع فعالیت در شرکت ها و کارخانجات مختلف و متنوع اقتصادی و صنعتی گروه توسعه صنایع بهشهر، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1397 و نامگذاری آن تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" و همچنین مصوبات هیئت وزیران و بخشنامه های صادره در این خصوص، مدیر عامل این گروه بزرگ صنعتی طی بخشنامه ای به تمام شرکت های زیر مجموعه این گروه خواستار تشکیل " کمیته ای راهبردی" برای تحقق عملی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تولید کالاهای خود در بالاترین سطح کیفی و قابل رقابت با نمونه های خارجی شد.

تمرکز بر کیفیت محصولات ، حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان کالا، پشتیبانی رسانه ای ، تبلیغاتی و فرهنگی، مصرف کالای داخلی و توسعه گستره مشتریان و تمرکز بر وفاداری آنان از بهترین استراتژی های محوری فعالیت و برنامه ریزی کارخانجات تولیدی گروه توسعه صنایع بهشهر در سال " حمایت از کالای ایرانی" است که از سوی مدیر عامل این هلدینگ ابلاغ شده است.

گفتنی است ،شرکت توسعه صنایع بهشهر یکی از بزرگترین هلدینگ های اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور است که در ده حوزه اصلی شامل بانکداری و بیمه، شوینده و بهداشتی، سرمایه گذاری، قند و شکر، ساختمانی، صنعت پخش، بازرگانی و صنایع شیر فعالیت داشته و با مدیریت 22 شرکت همچون پاکسان، مارگارین، بانک اقتصاد نوین، هلدینگ شوینده، صنایع شیر ایران، صنعتی بهپاک، به پخش و... نقش تعیین کننده ای در عرصه اقتصاد کشور ایفا نموده و علاوه بر پاسخگویی به بخش قابل تو جهی به بازار نیاز داخل، سهم چشم گیری از بازار مصرف کشور های همجوار ایران را نیز به خود اختصاص داده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24