Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به گزارش بورس٢۴، در حالی طی یک ماهه اخیر کیسون علاوه بر افزایش سرمایه به منظور افزایش توان برای ورود به حوزه های جدید عملیاتی همراه شد شاهد رونمایی از سه رویداد مهم در شرکت بودیم، که سبب می شود تا شیب صعودی فعالیت های این شرکت افزایش و این شرکت در وضعیت خوبی قرار داشته باشد اما در حوزه قیمت سهام شرکت کاملا روندی بر خلاف وضعیت عملیاتی شرکت را شاهد و به عبارتی هر چه شرکت از رویدادهای تازه و مثبت رونمایی می کند شاهد افت قیمتی بیشتری در سهام شرکت هستیم که در ادامه به بررسی این وضعیت کیسون خواهیم پرداخت.

کیسون ، سهمی که "سر" شده...!!

کیسون پس از افزایش سرمایه در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه با افت قیمتی در سطوح محدوده 170 تومان بازگشایی شد در حالی که شرکت در سه شفاف سازی خبر از دو توافقنامه و برنده شدن در یک مناقصه داده است در حالی که نه تنها این سه حرکت بزرگ در کیسون تاثیر مثبتی نداشته بلکه با افت قیمتی سهام شرکت شاهد ریزش قیمتی سهم به سطوح کمتر از 160 تومان هستیم.

کیسون در تاریخ دوم اسفند ماه خبر از تامین، اجرا و نصب تاسیسات زیربنایی و ساختمان‌های صنعتی، عملیات انتقال آب در خشکی با استفاده از لوله‌های GRVE و فولادی، به همراه نصب شیرآلات و ابزار دقیق، و همچنین خرید و نصب و راه اندازی واحد آب شیرین کن دویست هزار متر مکعبی داده است.

ارزش این مناقصه حدود362 میلیارد تومان می باشد.

همچنین کیسون در تاریخ بیست و دوم اسفند ماه بار دیگر خبر خوشی به بازار مخابره کرد این بار شرکت موافقتامه با شرکت توسعه انرژی غرب آسیا (کارفرما) جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی کرمانشاه با ظرفیت 550 مگا وات توسط کنسرسیوم کیسون به مبلغ 314 میلیون یورو داده است.

کار به همینجا ختم نشد این شرکت در تاریخ پانزدهم فروردین ماه خبر از انعقاد موافقتنامه با شرکت فرزانگان انرژی پارس (کارفرما) جهت احداث پالایشگاه میعانات گازی فرزانگان توسط کنسرسیوم شرکت کیسون و شرکت ناموران پژوهش و توسعه داده است.

اما شاهد روند منفی و بازدهی رو به پایین سهم علی رغم این سه رویداد مهم در شرکت هستیم حتی با افزایش سرمایه به منظور ورود شرکت به پروژه های بالادستی نفت و گاز نیز اقبال به سهم نه تنها افزایش پیدا نکرد بلکه شاهد فشار فروش و افت قیمتی سهام شرکت هستیم.

کیسونی که در شرایط فعلی در موقعیت خوبی قرار گرفته که از یک سو عدم حمایت سهامداران عمده از سهام شرکت و از سوی دیگر شفاف نبودن قرارداد ها و آخرین وضعیت عملیاتی شرکت باعث معاملات خلاف وضعیت در این شرکت شده است.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24