Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در گفت و گو با بورس ٢۴ از برنامه جدی فروش ۴ شرکت در سال جاری خبر داده است ، صنعتی بارز یکی از این ۴ شرکت است...

ادامه خروج از بنگاهداری در چند رشته ای وابسته به بانک ملی / ۴ شرکت دیگر فروخته می شوند

بورس24 : سرمایه گذاری گروه توسعه ملی زیر مجموعه بانک ملی در راستای خروج از بنگاه داری بانک ها در سال 96 توانست بخشی از دارائی های خود را واگذار کند و یکی از بزرگترین واگذاری های این مجموعه را می توان واگذاری شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی با عایدی 1240 میلیارد تومان برای این شرکت دانست که در سال مالی 97 در صورت های مالی این شرکت لحاظ خواهد شد، عباس نعیمی جانشین مدیر عامل و معاون امور شرکت های گروه توسعه ملی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری ها و بودجه سال 96 «وبانک» به بورس24 گفت: شرکت در سال مالی گذشته توانست شرکت های بورسی و غیر بورسی زیادی را واگذار نماید و چند شرکت زیر مجموعه را نیز به بازار سرمایه وارد کند.

نعیمی گفت: در سال 96 در طول سال 132 میلیارد تومان واگذاری و در روزهای پایان سال واگذاری 1240 میلیارد تومانی صنعتی و معدنی توسعه ملی را کلید زدیم که خوشبختانه عرضه موفقی بود و عواید آن در صورت های مالی سال جاری منعکس خواهد شد.

وی ادامه داد:برنامه های واگذاری گروه توسعه ملی در سال جاری نیز ادامه دارد، واگذاری صنعتی و معدنی توسعه ملی نهایی خواهد شد.همچنین واگذاری دوده صنعتی نیز در این سال عملیاتی می شود.

جانشین مدیرعامل گروه توسعه ملی گفت: برنامه فروش ارج ، ایران ترانسفو و بارز نیز در دستور کار است.

نعیمی ادامه داد : در سال مالی گذشته EPS محقق شده شرکت در حدود 53 تومان بود که احتمالا 3-4 درصد نیز از رقم فعلی بالاتر خواهد بود و طبق پیش بینی حرکت کردیم.

نعیمی به برنامه شرکت برای واگذاری بلوک شفا دارو تحت اختیار«وبانک» نیز اشاره کرد و گفت: این بلوک را در سال جاری واگذار خواهیم کرد و با صندوق بازنشستگی بانک ها در این خصوص در حال مذاکره هستیم.

وی در خصوص برنامه واگذاری«وتوسم» هم گفت: در حال حاضر مشتری جدی برای واگذاری این بلوک ورود پیدا نکرده است و در صورتی که پیشنهاد خوبی برای خرید این شرکت باشد ، فروشنده هستیم.

نعیمی در پاسخ به این سوال که بلوک «وبانک» معامله می شود یا خیر گفت: این بلوک آگهی شد اما مشتری ای که پیشنهاد جدی و قابل قبول برای سهامدار عمده داشته باشد ورود نکرده و بانک ملی برای اجرای قانون و خروج از بنگاه داری برنامه واگذاری تمام دارائی هایی که مازاد تلقی شود را دارد و با جدیت برنامه ها در این راستا در حال اجراست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24