Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شاپور محمدی: نماد های وب، بدون دامنه نوسان، همین هفته بازگشایی می شود / دامنه نوسان و حجم مبنا را خاطره خواهم کرد، امسال؛ شک نکنید روزهای پایانی سال ١٣٩۶ بود که اعلام شد، جامعه حسابداران رسمی در نامه ای مفصل خطاب به سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت داده گستر عصر نوین و ادغام با شرکت پارس آنلاین اظهار نظر کرده است. این نامه ٢٧ اسفند ماه به دست سازمان بورس رسید و به دلیل فرو رفتن کشور به تعطیلات نوروز حتی در روزهای کاری نوروز ٩٧ هم جزئیات و مفاد این نامه افشا نشد، اما حالا یعنی پس از ١۵ روز از ارائه این نامه با اهمیت، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به رای جامعه حسابداران رسمی درباره این شرکت اشاره کرده است و در سخنانی گفته...

دو خبر مهم بالاترین مقام نظارتی بازار سرمایه در نوروز ٩٧

بورس24 : روزهای پایانی سال 1396 بود که اعلام شد، جامعه حسابداران رسمی در نامه ای مفصل خطاب به سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت داده گستر عصر نوین و ادغام با شرکت پارس آنلاین اظهار نظر کرده است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، این نامه 27 اسفند ماه به دست سازمان بورس رسید و به دلیل فرو رفتن کشور به تعطیلات نوروز حتی در روزهای کاری نوروز 97 هم جزئیات و مفاد این نامه افشا نشد.

اما حالا یعنی پس از 15 روز از ارائه این نامه با اهمیت، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به رای جامعه حسابداران رسمی درباره این شرکت اشاره کرده است.

بالاترین مقام نظارتی بازار سرمایه روزگذشته در حاشیه دیدار با عوامل اجرایی نمایشگاه یازدهم بورس ، بانک و بیمه موسوم به فاینکس 2018 درباره سرانجام نماد پرحاشیه «های وب» که از روز 21 آذرماه سال 96 به دلیل برنامه ادغام شرکت پارس آنلاین در این شرکت و چند ابهام مهم دیگر متوقف شده بود، گفت: نامه جامعه حسابداران رسمی چند نکته اساسی را درباره «های وب» مطرح کرده است، اما نکات مزبور تاثیر سود و زیانی بر شرکت داده گستر عصر نوین ندارد و اداره نظارت بر ناشران بورسی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری با انتشار یک اطلاعیه شفاف سازی جامع نماد این شرکت را بدون محدودیت نوسان بازگشایی می کند.

او در برابر این سوال که اگر نامه جامعه حسابداران رسمی تاثیر سود و زیانی بر «های وب» ندارد، چرا نماد این شرکت بدون دامنه نوسان بازگشایی می شود، گفت: نامه مزبور تاثیری در انجام یا عدم انجام معامله پارس آنلاین نداشته است، لذا چون شرکت داده گستر عصر نوین برنامه ادغام پارس آنلاین را به طور جدی پیگیری می کند.

به گفته او این رخداد به معنی افزایش دارایی و تعدیل مثبت با اهمیت است، لذا نماد بدون دامنه نوسان بازگشایی می شود.

او همچنین درباره حذف دامنه نوسان و حجم مبنا نیز در سال 97 گفت: بازار ما به عمق کافی رسیده ، و من معتقدم که بازار سهام فعلی نیاز به تحمل محدودیت های قبلی ندارد. لذا حذف این محدودیت ها را امسال به طور جدی دنبال می کنم و در تحقق این مهم شورای بورس و هیات مدیره سازمان بورس همراه من هستند، همان طور که در ماجرای حذف پیش بینی سود و اجرای دستورالعمل جدید افشای اطلاعات پشت تصمیم من و همکارانم ایستادند.

گفتنی است، نماد «های وب» که با 100 درصد رشد در سال 96 به رغم تنها سه ماه معامله در بورس به عنوان پربازده ترین سهم این سال شناخته می شود با توقف نماد، دارایی های ده ها سهامدار خود را مسدود کرده است. 

بورس24 امیدوار است، با این دروغ سیزده هر چه زودتر توقف این نماد به پایان برسد و اساسا در بورس 97 نمادی که بیش از چند روز متوقف باشد را شاهد نباشیم و محدودیتی هایی همچون حجم مبنا از میان برداشته شده، دامنه نوسان سهام تعدیل شود و حتی دستورالعمل پر اشکال افشای اطلاعات که چراغ راهنمایی همچون پیش بینی سود را حذف کرده و ابهامات زیادی را به وجود آورده اصلاح شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • سعید حقوق طلب جعفرآبادی
    سعید حقوق طلب جعفرآبادی

    سلام.این مطلب واقعا دروغه یا صحت داره؟ من متاسفانه سهامدار های وب هستم.با این خبر کلی خوشحال شدم و امیدوار. ولی اخرش نوشتید دروغ سیزده!!!!!
    کلیت مطلب رو وقتی میخونی شبیه دروغ نیست.
    اگه واقعا دروغ سیزده بوده کارتون اصلا درست نیست که با اعصاب ماها بازی میکنید.
    من منتظر پاسختون هستم

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24