Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جانشین رئیس سازمان راهداری در امور ایمنی با اشاره به استقرار ۱۴ هزار راهدار برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی گفت:در ایام نوروز تاکنون حدود ۵۸۰ هزار سفر از طریق حمل و نقل عمومی انجام شد.

۵۸۰ هزار سفر با حمل و نقل عمومی در نوروز

به گزارش بورس24 ، حیدر نوروزی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ایام نوروز با ۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری تندرو و کندرو و نیز هزار و ۲۰۰ گروه امدادرسانی در مقاطع مختلف این ایام مشغول عملیات راهداری است.

وی تصریح کرد: از آغاز سفرهای نوروزی بیشترین تردد مربوط به استان تهران با ۹ و نیم میلیون تردد و پس از آن ، استان های البرز، مازندران، گیلان، قزوین و شهرهای زیارتی می شود.

نوروزی افزود: یک نکته مهم در این سفرها ایمنی در حمل و نقل عمومی کشور است که از این طریق تاکنون حدود ۵۸۰ هزار سفر با اتوبوس، مینی بوس و تاکسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ و نیم میلیون مسافر با وسایل حمل و نقل عمومی جابجا شده اند و ما در این حوزه با حوادث کمی روبرو بوده ایم، به افزایش ورود و خروج از مبادی مرزی کشور اشاره کرد و گفت: حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از مبادی مرزی کشور ورود و خروج داشتیم که بیشترین میزان از مرزهای مهران، بازرگان و شلمچه بوده است.

نوروزی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی به رانندگان توصیه کرد به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند زیرا علائم، زبان گویای راهها هستند.

وی اضافه کرد: در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها ترافیک درون و برون شهری با هم ترکیب می شود و رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند چرا که در این محدوده بیشترین حوادث رخ می دهد.

نوروزی همچنین گفت: در زمان طلوع و غروب خورشید هم باید دقت بیشتری داشت چرا که با توجه به شرایط محیطی امکان بروز حوادث وجود دارد.

منبع: صدا و سیما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24