Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت.

وزیر صنعت: سال ۹۷ را به سال نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم کرد

به گزارش بورس24 به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت محمد شریعتمداری وزیر صنعت با صدور پیامی درباره نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت ایت الله خامنه اى مدظله العالى

سلام علیکم

پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالى در اعلام سال ٩٧ بنام سال حمایت از کالاى ایرانى و تولید ملى بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

نام امسال براى همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانى نوید بخش افقى روشن است.

بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر و تا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملى ایران اسلامى است.

در سایه این حمایت ملى و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب براى سرمایه گذارى جدید و حفظ سرمایه گذارى هاى موجود با توجه به بازسازى و نوسازى و رقابتى ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملى ایران ، احساس نشاط و سرزندگى جوانان میهن ، رضایت مصرف کنندگان ، امید بست.

اینجانب بعنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانى از تولید صنعتى ومعدنى و گسترش آن با بکارگیرى سیاست هاى مناسب تولیدى و تجارى این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان می دهم وزارت صنعت معدن و تجارت در چهارچوب سیاست هاى کلان نظام در اقتصاد مقاومتى براى تحقق این امر از هیچ کوششى فروگذار نخواهد کرد.

سال ١٣٩٧ را به فضل الهى با همکارى همه تولیدگران متعهد و متخصص و جوانان دانشمند و نهادهاى دانش بنیان و همکارى جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهاى طبیعى و گمرکى کشور و سایر همکارانم در دولت ، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار براى همه ایرانیان" ، پایدارتر و استوارتر باقى بماند.

بعون الله وفضله

محمد شریعتمدارى

وزیر صنعت معدن وتجارت

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24