Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون خدمات تامین مالی تمدن از انتشار در مجموع ١١ هزار و ٣۵٠ میلیارد ریال اوراق بدهی به منظور تامین مالی پروژه های صنایع مختلف خبرداد و گفت: این میزان تامین مالی نقش مثبتی در راستای تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز این شرکت ها و همچنین رشد و توسعه صنایع مختلف و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور داشته است...

اولین و آخرین انتشار اوراق سال ٩۶ با تامین سرمایه تمدن

بورس24 : معاون خدمات تامین مالی تمدن از انتشار در مجموع 11 هزار و 350 میلیارد ریال اوراق بدهی به منظور تامین مالی پروژه های صنایع مختلف خبرداد و گفت: این میزان تامین مالی نقش مثبتی در راستای تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز این شرکت ها و همچنین رشد و توسعه صنایع مختلف و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور داشته است.
بابک باقری معاون خدمات تامین مالی شرکت تامین سرمایه تمدن با اعلام این خبرگفت: همکاران تامین سرمایه تمدن در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی ؛تولید – اشتغال "نامگذاری شده بود تلاش کردند تا با برنامه ریزی مناسب مسیر تامین مالی پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون را میسر کنند.
معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن انتشار در مجموع 11 هزار و 350 میلیارد ریال انواع اوراق در صنایع مختلف کشور توسط این تامین سرمایه در سال جاری را اقدامی به جا و درست برشمرد و گفت : این حجم اوراق در راستای سیاست های دولت به منظور کاهش بیکاری ؛ رشد اشتغال و رونق تولید کشور منتشر و عملیاتی شده است و امید می رود تداوم این روند بتواند زمینه را برای رشد و آبادانی کشور مهیا کند.
وی افزود: به منظور تامین مالی پروژه های تولید قطعات خودرو در داخل کشور و در راستای خودکفایی در این حوزه، تلاش شد تا پروژه تامین مالی 850 میلیارد ریالی اوراق مرابحه شرکت سایپا یدک به عنوان اولین اوراق منتشر شده در سال 96 انجام شود.
به گفته وی همچنین در یکسال گذشته 1000 میلیارد ریال اوراق مرابحه کرمان موتور، 4 هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی پتروشیمی بندر امام، 5 هزار میلیارد ریال اوراق سلف نفت دولت، 400 میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد ماهتاب گستر و در نهایت 100 میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان از جمله اوراق منتشر شده توسط این شرکت بوده است.
باقری همراستا با موفقیت های پی در پی این تامین سرمایه به منظور تامین مالی پروژه های مختلف در سراسر کشور خاطرنشان کرد: شروع انتشار اوراق بدهی در سال 96 با انتشار اوراق مرابحه سایپایدک و اتمام عرضه این قبیل اوراق در بازار سرمایه توسط تامین سرمایه تمدن با عرضه اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان بوده است ،ضمن اینکه امید می رود این مهم گام بزرگی در جهت توسعه و همچنین تحقق اهداف تدوین شده در زمینه تامین مالی پروژه های مختلف در کشور باشد.
معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در پایان خاطر نشان ساخت که هدف گذاری تامین سرمایه تمدن در سال 1397 نیز تامین مالی پروژه ها و شرکت ها در صنایع گوناگون به منظور کمک به رشد و اعتلای صنایع داخلی کشور می باشد که این هدف با تلاش کارکنان تامین سرمایه دور از انتظار نخواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24