Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که آمار‌های قابل قبول بورس کالا در حوزه‌های مختلف طی سال ٩٦ نتیجه اعتماد و تعاملات مناسب صنایع در این بورس بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: باید شرایطی مهیا شود تا همه تولیدکنندگان بتوانند از فضای بورس کالا استفاده کنند

به گزارش بورس24 ؛ عبدالله رضیان با اشاره به عملکرد بورس در سال ۹۶ گفت: در سال ٩٦ از بورس کالا زیاد شنیدیم، به طوریکه در بحث عرضه محصولات کشاورزی، معدنی و صنعتی و پتروشیمی تعاملات خوبی میان صنایع بالادست و پایین دست در بازار سرمایه شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: آماری که طی سال جاری در بورس کالا به ثبت رسیده و بالای ١٠٠ هزار میلیارد تومان بوده است، نشان دهنده آن است که بورس توانسته از ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کرده و ارزش افزوده‌ی خوبی را ایجاد کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ایجاد قوانین برای گسترش فعالیت‌های بورس کالا بیان کرد: به نظر میرسد باید با اجرای قوانین فعلی و همچنین تصویب قوانین جدید، زمینه توسعه عرضه محصولات در بورس را که به شفافیت و سلامت اقتصادی منجر می‌شود و همچنین بستری مطمئن برای فعالان صنایع است را ایجاد کنیم.

رضیان تصریح کرد: بنده معتقدم می‌توان با همکاری و هماهنگی بورس و کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس، بحث اجرا و شفاف سازی قوانین در دستور کار قرار بگیرد و شاهد عرضه همه جانبه محصولات و قرار گرفتن کل میزان عرضه و تقاضا در مقابل یکدیگر باشیم.

وی یاد آور شد: باید شرایطی مهیا شود تا همه تولیدکنندگان بتوانند از فضای بورس کالا استفاده کنند چرا که در بخش‌های اقتصادی ما نتوانستیم از ظرفیت بورس به طور کامل استفاده کنیم و این اشکالی که ما در سیستم بانکی با آن مواجه هستیم که اقصاد کشور را مورد چالش قرار داده است می‌تواند از کانال بازار سرمایه و به خصوص بورس پوشش داده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره اهتمام مجلس در حمایت از سازو کار بورس کالا خاطر نشان کرد: مجلس با همکاری مرکز پژوهش‌ها و سازمان‌های مربوطه دولتی و خصوصی، باید در راستای تقویت بورس در اقتصاد ملی مثلثی تشکیل دهد تا مسیر ورود صنایع به بازار شفاف بورس هموار شود.

منبع: میزان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24