Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تازه ترین بررسی های آماری انجام شده نشان می دهد با همکاری صمیمانه روابط عمومی های فعال در بازار سرمایه و خبرنگاران در طول سال٩۶ حدود ٣٠ هزار خبر با محتوای بورس در رسانه ها منتشر شده است.

انتشار٣٠ هزار خبر بورسی در سال ٩۶

به گزارش بورس24 به نقل از روابط عمومی بورس تهران، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ضمن بیان این خبر افزود: بررسی ها نشان می دهد که این رکوردشکنی تولید اخبار بازار سهام ناشی از تعامل مناسب روابط عمومی های فعال در بازار سرمایه با فعالان رسانه ای بوده است. این امرحاکی از ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش تخصصی حوزه بورس در رسانه های عمومی و تخصصی است.

وی ادامه داد: بررسی های آماری نشان می دهد که از این 30 هزار خبر منتشر شده، 10 درصد به خبرگزاری ها، 65 درصد به پایگاه های خبری و 25 درصد به روزنامه ها و مجله ها اختصاص داشته است.

روح بخش با اشاره به اینکه اخبار و اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در این محاسبات لحاظ نشده است، گفت: روابط عمومی بورس خدمات گسترده ایی را در سال 96 به فعالان بازار سرمایه ارائه کرده است. این خدمات شامل حضور فعال در 3 نمایشگاه در تهران، قزوین، کیش و نیز برگزاری 19 نشست خبری مربوط به عرضه های اولیه و مراسم های مختلف با اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: روابط عمومی در تعامل با دانشجویان کار هماهنگی 29 بازدید از بورس تهران و توزیع 18 مورد پرسشنامه برای طرح های پژوهشی را بر عهده داشته است. همچنین در این دوره یک ساله، پاسخگویی مستقیم و رو در رو به 9600 سهامدار و ارباب رجوع انجام شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل درخصوص دیگر خدمات ارائه شده توسط روابط عمومی بورس تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون 960 گزارش خبری در رسانه های تصویری و شنیداری منعکس شده است. روابط عمومی بورس با گروه های ساخت فیلم و تیزر و تصویربرداری همکاری داشته و با حضور در مدارس به برگزاری کلاس آموزشی با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ سهامداری برای نونهالان و نوجوانان پرداخته است. درج 649 خبر در سایت بورس تهران و انعکاس 2100 خبر در فضای مجازی از دیگر اقدامات روابط عمومی در سال 96 به حساب می آید.

وی گفت: در نظر است دوره های آموزشی مرتبط با بورس برای خبرنگاران فعال در رسانه ها برگزار شود. لذا از همکاران رسانه ای دعوت می شود در صورت علاقه پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات کارگاه های آموزشی به روابط عمومی اعلام نمایند.

روح بخش در خاتمه به برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه در فروردین ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور اصحاب رسانه در کنار شرکتهای فعال در بازار سرمایه به حساب می آید. حضور ارباب جراید می تواند این نمایشگاه را به رویداد مهم رسانه ای مختص بازار سرمایه در سال 97 تبدیل کند. به این ترتیب رسانه ها از نزدیک با عملکرد، دستاوردهای و برنامه های آتی بورس تهران، ناشران بورسی، ارکان بازار از نزدیک آشنا شده و اخبار مربوطه را به عموم مردم منعکس و اطلاع رسانی می کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24