Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هنجار شکنان و متجاوزین شاهد برخورد قانونی خواهند بود رئیس پلیس تهران با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال اعلام کرد: متخلفان و متجاوزان به قانون امسال منتظر برخورد قاطعانه نیرو‌های انتظامی باشند و در صورت دستگیری افراد یقین داشته باشند، تا پایان نوروز مهمان دستگاه قضایی خواهند بود...

رئیس پلیس تهران: امشب هر کس بازداشت شود، تا پایان تعطیلات میهمان دستگاه قضایی خواهد بود

بورس24 : رئیس پلیس تهران با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال اعلام کرد: متخلفان و متجاوزان به قانون امسال منتظر برخورد قاطعانه نیرو‌های انتظامی باشند و در صورت دستگیری افراد یقین داشته باشند، تا پایان نوروز مهمان دستگاه قضایی خواهند بود. 

سردار حسین رحیمی گفت: با توجه به افزایش تخلفات در ایام چهارشنبه پایانی سال هرسال نیروی انتظامی در سراسر کشور با برنامه‌ ریزی و دقت عمل بالاتری سعی در حفظ امنیت و آرامش شهروندان دارد؛ این در حالی است که امسال بر اساس یکی از اهداف طرح «رعد» تلاش کردیم مانع از توزیع مواد محترقه خطرناک در بازار باشیم.

رحیمی در ادامه با اشاره به کشفیات مواد محترقه افزود: پیگیری، تلاش و همکاری گسترده شهروندان درکنار مراقبت‌ های شبانه روزی نیروی انتظامی در مبادی ورودی و همچنین محل‌ هایی که احتمال تخلف در آن وجود داشت، باعث شد تا بیش از ۱۷ تن مواد محترقه کشف و ۷۴ نفر هم در این رابطه دستگیر شده باشند، این در حالی است که تاکنون ۱۱ انبار نگهداری مواد محترقه نیز پلمب شده است.

وی گفت: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته تقریبا ۸۷ درصد افزایش داشته که همین امر عاملی است، در آرامش نسبی فضای اجتماعی شهر در روز‌های منتهی به چهارشنبه پایان سال و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس تهران افزود: هموطنان گرامی به خاطر داشته باشند، هدف اصلی پلیس، به طور کلی حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ هاست و قرار نیست، مانع شادی و جمع شدن دوستان، آشنایان و همسایگان کنار یکدیگر باشیم، اما با هنجار شکنان و متجاوزین قطعا برخورد قانونی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24