Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

علی سرتیپی عضو هیات مدیره پردیس سینمایی کورش از ورود قریب الوقوع این مجتمع سینمایی به بازار سهام خبر داده است...

سینما کورش وارد بورس می شود...

بورس24 : گروه صنعتی گلرنگ سال ها پیش توسط حاج محمد کریم فضلی بنیان نهاده شد و در زمینه تولید انواع شامپو، مایع دستشویی، خمیردندان، دستمال کاغذی فعالیت خود را آغاز کرد.این گروه صنعتی صاحب برندهای مشهوری همچون اوه ، سافتلن ، اکتیو و ده ها برند شناخته شده دیگر است.

این گروه که شرکت‌های مختلفی همچون پاکشو، گلپخش اول، گلرنگ پخش، پدیده شیمی جم، پدیده شیمی پایدار، گلبرگ بهاران، ماریناسان، پخش پدیده پایدار و... را در دل خود دارد به تازگی برنامه ورود یکی از شرکت های خود یعنی «پردیس سینمایی کورش» به بازار سهام را دنبال می کند.

پردیس سینمایی کورش، بزرگترین پردیس سینمایی کشور با مجتمع تجاری، فرهنگی ، تفریحی و سرمایه گذاری گروه صنعتی گلرنگ و تلاش مهندسان و متخصصان ایرانی در طی چهارسال گذشته ساخته شده است و به زودی به عنوان یک صنعت مهم وارد بازار سرمایه می شود.

علی سرتیپی عضو هیات مدیره پردیس سینمایی کورش در خصوص ورود این مجتمع سینمایی به بازار سهام به خبرنگار بورس24 گفت:پردیس سینمایی کورش در کنار حضور یک شرکت صنعتی، متخصصین سینما را به عنوان حمایت کننده داشته است. در کنار این موضوع، گروه صنعتی گلرنگ به عنوان سهامدار عمده به شکوفایی این پروژه افزوده است.

وی افزود: گرچه متاسفانه تاکنون سینما هیچ وقت به عنوان یک صنعت دیده نشده، با این حال ارقام مربوط به فروش فیلم ها در سال های اخیر، نشان داده است که پتانسیل های سرمایه گذاری در سینما بالاست و می توان با حمایت مناسب، روی درآمد زایی آن سرمایه گذاری کرد. در پردیس سینمایی کورش با برنامه ریزی از سوی گروه گلرنگ تلاش کرده ایم به اهداف خود نزدیک تر شویم و البته استانداردهای کیفیت را هم محقق سازیم.

سینما؛ صنعتی می شود...

سرتیپی افزود: خوشبختانه ما تاکنون به اهدافی که مورد نظر بوده، رسیده ایم و به نوعی چشم اندازی که داشتیم کاملا با در کنار هم قرار گرفتن تخصص سینما و صنعت پیش رفته است.

وی گفت: امیدواریم این حرکت نو و جدید شکوفایی دوباره ای به سینما بدهد.این شکوفایی در مجتمع کورش باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران با ما همکاری داشته باشند و در این راستا سالن های سینمایی زیادی راه اندازی شد.

به گفته وی، امسال نزدیک به 100 سالن سینما افتتاح شد که فکر می کنیم سال آینده این تعداد بیشتر خواهد شد و این نشان می دهد که سینما هم مانند تمام دنیا، می تواند به عنوان یک صنعت پولساز در ایران باشد.

وی گفت: سینما هم می داند که اگر درست در کنار صنعت قرار بگیرد، می تواند با برنامه ریزی در کوتاه مدت به موفقیت برسد.

رشد 40درصدی پردیس نسبت به سال گذشته...

سرتیپی در خصوص وضعیت سود آوری و درآمد این شرکت گفت: پردیس سینمایی کورش 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش درآمد داشته است و این به خاطر برنامه ریزی هایی بوده که در این مدت انجام شده است .

وی گفت: درآمد پردیس سینمایی فقط به خاطر فروش بلیط نبوده بلکه ما از تمام  فضا ها و مجموعه های پردیس ارزش افزوده کسب کرده ایم و این اتفاق توانسته مجموعه کورش را از حد استاندارد درآمدی بالاتر ببرد.

سرتیپی گفت: تمام تلاش ما این است که سینما به شکل یک صنعت شناخته بشود همانطور که در تمام دنیا بستر آن فراهم شده است. این اصلی ترین مسله ما است؛ دومین مسله ما این است که بتوانیم مردم را به صورت واقعی درگیر سینما کنیم. یکی از روش های مشارکت دادن مردم، پذیرش شرکت در بورس و ایجاد بستر سرمایه گذاری مردم در سینما است که در برنامه سال آتی شرکت قرار دارد. خوشبختانه در این زمینه هم سازمان بورس و هم شرکت های بورس و فرابورس آمادگی های خود جهت همکاری را اعلام نموده اند و این مهم بزودی با همکاری ارکان بازار سرمایه محقق خواهد شد.

وی گفت: گروه صنعتی گلرنگ تصمیم گرفته به عنوان اولین مجموعه، سهام شرکت پردیس سینمایی کورش را در بورس یا فرابورس عرضه نماید و مراحل آماده سازی شرکت جهت ارایه درخواست پذیرش در حال انجام می باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24