Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

معاون بورس اوراق بهادار تهران به شایعه لغو عرضه اولیه پرداخت الکترونیک سامان پاسخ داد... کارگزار عرضه کننده : سپ شفاف می شود ؛ منتظر باشید... منتظر می مانیم...

عرضه فردا لغو می شود...؟

بورس24 : معاون بورس اوراق بهادار تهران به شایعه لغو عرضه اولیه پرداخت الکترونیک سامان پاسخ داد. 

علی صحرایی که با خبرنگار بورس24 ، پیرامون اطلاعیه ساعتی پیش معاونت بازار درباره لزوم مشخص شدن جزئیات ارزشیابی و شفاف سازی بیشتر سپ سخن می گفت، در این باره توضیح داد: در رابطه با ارزش گذاری سپ اختلاف نظر کارشناسی وجود دارد.

به گفته او بین ارزش گذاری هایی که کارشناسان ذی ربط انجام داده اند، فاصله های منطقی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همین خاطر ما منتظر شفاف سازی شرکت در این رابطه هستیم و بعد از شفاف سازی لازم درباره عرضه اولیه فردا تصمیم گیری خواهیم کرد.

او گفت: اما تا این لحظه تصمیم خاصی برای لغو عرضه اتخاذ نشده است. 

وی گفت: شفاف سازی می تواند به انجام این عرضه کمک کند و با فرض انجام عرضه سرمایه گذاران می توانند، نسب به مشارکت در آن اقدام نمایند.

سپ شفاف می شود؛ منتظر باشید 

حمید رضا  مهر آور مدیر عامل کارگزاری بانک سامان و کارگزار عرضه کننده سپ نیز در مورد لغو و یا عدم عرضه اولیه سهام این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکتی که گزارش ارزشیابی سهام را انجام داده، قرار است، مطالبی تهیه کند.

وی تاکید کرد: همچنین در مورد نحوه ارزش گذاری این سهم شفاف سازی انجام خواهد شد. دوستان هم درباره روش ارزشیابی خود دلایل قابل دفاعی دارند که قطعا ارائه می دهند. 

مهر آور گفت: تا ساعاتی دیگر گزارش ارزشگذاری شفاف ساز ی می شود و بورس در مورد عرضه  و یا عدم عرضه  سهم تصمیم گیری خواهد نمود. 

این  مقام مسئول در کارگزاری بانک سامان افزود: به نظر بنده با توجه به نحوه ارزشگذاری سهم،  نباید مشکلی جدی برای عرضه فردا وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش هفته پیش بود که شرکت پرداخت الکترونیک سامان برای فعالان بازار سهام مراسم معارفه برگزار کرد و دیروز آگهی عرضه اولیه این سهم که با نماد «سپ» شناخته می شود، اعلان عمومی شد.

گفتنی است، اما حالا زمزمه هایی از لغو عرضه اولیه این سهم در روز سه شنبه به گوش می رسد، چرا که بورس تهران به نحوه ارزشگذاری این سهم ایراد گرفته است که باید در خصوص آن شفاف سازی لازم انجام شود. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24