Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شاید شدنی شود، تا همین بهار معاون نظارتی بانک مرکزی از توافق با ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح برای ادغام بانک مهر اقتصاد و تعاونی اعتباری ثامن در بانک انصار خبر داد و...

معاون نظارتی بانک مرکزی: بانک مهر اقتصاد و تعاونی اعتباری ثامن در بانک انصار ادغام می شوند، به زودی

بورس24 : معاون نظارتی بانک مرکزی از توافق با ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح برای ادغام بانک مهر اقتصاد و تعاونی اعتباری ثامن در بانک انصار خبر داد. 

فرشاد حیدری در نشست خبری که امروز در بانک مرکزی برگزاری شد، اظهار داشت: هدف از این ادغام تاسیس یک بانک باثبات‌تر و سالم تر است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که پرسید آیا این توافق نهایی است، اظهار داشت: توافق تقریبا انجام شده است، روزانه انجام کار را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا بهار سال آینده نهایی شود.

حیدری در این رابطه به سپرده‌ گذاران دو بانک و تعاونی اعتبار اطمینان داد که نگران سپرده‌ های خود نزد آنها نباشند.

وی در ادامه تاکید کرد: این دو موسسه و بانک در فرایند ادغام مورد حمایت بانک مرکزی قرار دارند و در صورت بروز مشکل برای آنها اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

حیدری در پاسخ به سوالیمبنی بر اینکه پس از اعلام خبر ادغام موسسه ثامن و مهر اقتصاد در اوایل سال 96 مشکلات متعددی برای این دو نهاد مالی به وجود آمد و موسسه ثامن با بحران نقدینگی مواجه شد، اما چرا بانک مرکزی کمکی برای تامین این نقدینگی انجام نداد، گفت: خبر اول ادغام از ناحیه بانک مرکزی مطرح نشد، بلکه از طرف مدیر عامل یکی از موسسات بود و نظر شخصی‌ اش را بیان کرد.

وی ادامه داد:‌ موسسه‌ ای که مدیرعامل آن این خبر را در اوایل سال مطرح کرد جزء این ادغام نیست و ضمن اینکه تذکر لازم به آن مسئول داده شده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی درباره اینکه چرا بانک مرکزی هیچ کمک برای تامین نقدینگی موسسه ثامن نکرد، گفت: بانک مرکزی به سه روش در تامین نقدینگی موسسه ثامن همکاری کرد که البته نیازی به تشریح جزئیات آ‌ن در این جلسه نیست. اگر همکاری بانک مرکزی نبود، هم‌ اکنون مشکلات این موسسه حادتر بود.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24