Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اینو چی میگی؟ رئیس سازمان خصوصی‌ سازی می‌ گوید، یک میلیون تومان سهام عدالتی که مشمولان تخفیف دار سهام عدالت دریافت کردند دو و نیم میلیون تومان در بازار ارزش دارد، که...

پوری حسینی: زمانی ما را مسخره کردند / ارزش سهام عدالت شد، ۲.۵ میلیون تومان، حالا

بورس24 : رئیس سازمان خصوصی‌ سازی می‌ گوید، یک میلیون تومان سهام عدالتی که مشمولان تخفیف دار سهام عدالت دریافت کردند دو و نیم میلیون تومان در بازار ارزش دارد. 

علی اشرف عبدالله پوری حسینی در مراسم نکوداشت سهام عدالت که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: مشمولان سهام عدالت که تخفیف دار هستند، یک میلیون تومان سهام عدالت گرفتند کهارزش آن در بازار دو و نیم میلیون تومان است.

وی عمکرد سازمان خصوصی سازی در مورد سهام را تشریح و اظهار کرد: سهام عدالت مظلوم واقع شده، بعضی‌ ها در صدا و سیما در زمانی که یک سوم سود سهام عدالت را توزیع کردیم، ما را به مسخره گرفتند.

پوری حسینی به افتتاح سامانه سهام عدالت در ۱۷ اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سامانه در طول یک سال ۱۴۰ میلیون خدمت الکترونیکی به ۴۹ هزار مشمول سهام عدالت داد، در این مدت توانست ۱۰۰ حمله بزرگ سایبری را پاسخ دهد. من در جمهوری اسلامی یاد ندارم، چنین سامانه‌ ای وجود داشته باشد.

او گفت: ما سخت افزار این سامانه را خریداری، ولی نرم افزار را خودمان طراحی کردیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: قرار بر این بود که سود سهام عدالت به صورت قانونی پرداخت شود و از دی ماه بدون اینکه کسی مراجعه به بانک داشته باشد، سودش پرداخت شد و بابت تمام این خدمات مبلغی از مشمولان دریافت نشد.

پوری حسینی اضافه کرد: در زمانی که دولت یازدهم روی کار آمد در صحبت‌ هایی که با آقای طیب نیا (وزیر اقتصاد وقت) میشد گفته می‌ شد که ۵۰ میلیون نفر کاغذی در دست خود دارند که هیچ عقبه ای ندارد، ولی ما در دولت یازدهم و دوازدهم در این مدت توانستیم، سود سهام عدالت را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه وقتی ما در دی ماه یک سوم سود را برای همه توزیع کردیم، تعدادی گفتند ۲۶ هزار تومان چیست؟ خاطرنشان کرد: ولی جواب آن‌ ها را مشمولان سهام عدالت دادند، تعدادی قبل از توزیع سود سهام عدالت به ما می گفتند، ریاضیاتتان ضعیف است و ۱۵۰ هزار تومان سود نخواهید داد، ولی دیدیم که به سهامدارانی که یک میلیون تومان سهام داشتند ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شد.

معاون وزیر اقتصاد در ادامه عنوان کرد: یک مرحله دیگر برای ساماندهی سهام عدالت مانده و آن این است که ورقه سهام را به سهامداران بدهیم که اگر دستور صدور ETF ها صادر شود و اجرای آن را به ما واگذار کنند ما آن را به بهترین شکل انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24