Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در بیان دلایل عدم انجام معامله توسعه معادن روی ایران گفته می شود که خریدار باید برای تضمین ، ملک یا ضمانت نامه ارائه می داد که به دلیل باقی ماندن تنها چند روز تا پایان سال ارائه ضمانت نامه اجرایی نشده است. اما در حالی خریدار سهم توسعه معادن روی ضمانت نامه ارائه نداده که از افت ١۵٠ دلاری قیمت جهانی روی در هفته گذشته و چشم انداز نزولی قیمت ها به عنوان یکی از دلایل انصراف این حقوقی از انجام این معامله یاد می شود...

این بلوک چرا بدون خریدار ماند؟

بورس24 : امروز؛ قرار بر این بود که بلوک ۵۰ درصدی شرکت توسعه معادن روی ایران عرضه و معامله شود.همزمان با انجام این عرضه، زمزمه خرید شرکت باما در واگذاری عمده «کروی» به گوش می رسید. اما در روز جاری با وجود عرضه بلوک «کروی»، باما و متحدان استراتژیک آن از خرید انصراف دادند و این انصراف خود را رسما به بازار و از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی کردند.

طبق این اطلاعیه اعلام شده بود : شرکت باما در قالب کنسرسیومی شامل« شرکت باما ۱۸.۵ درصد، شرکت ذوب روی اصفهان ۷.۵ درصد مجموعا 26درصد سهم این شرکت و شرکت تابعه»خریدار این بلوک ۵۰ درصدی است.

اما در نهایت این معامله به دلیل انصراف باما به عنوان خریدار اصلی انجام نشد.

در بیان دلایل عدم انجام این معامله گفته می شد که خریدار باید برای تضمین ، ملک یا ضمانت نامه ارائه می داد که به دلیل باقی ماندن تنها چند روز تا پایان سال ارائه ضمانت نامه اجرایی نشده است.

اما در حالی خریدار سهم توسعه معادن روی ضمانت نامه ارائه نداده که از افت 150 دلاری قیمت جهانی روی در هفته گذشته و چشم انداز نزولی قیمت ها به عنوان یکی از دلایل انصراف این حقوقی از انجام این معامله یاد می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24