Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

امروز مراسم معارفه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که با ارزش بازاری معادل ٢٧ هزار میلیارد تومان بزرگترین شرکت بورس به شمار می رود ، برگزار خواهد شد... جعفر ربیعی مدیرعامل سابق سرمایه گذاری ساتا مدیرعامل جدید هلدینگ است...

امروز ؛ معارفه رسمی مدیرعامل «فارس»

بورس24 : امروز مراسم معارفه دیگری در راه است و مدیر عامل کنونی هلدینگ خلیج فارس جای خود را به جعفر ربیعی خواهد داد.

جعفر ربیعی با تائید اخبار و گمانه زنی ها در خصوص حضور خود در پست مدیریت عاملی هلدینگ خلیج فارس به خبرنگار بورس24 گفت: امروز مراسم معارفه برگزار می شود.

وی گفت : در حال حاضر اعضای هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس انتخاب شده اند و به نمایندگی از صندوق بازنشستگی نفت آقای رحمتی، از طرف سهام عدالت دو نماینده شامل شخص بنده و آقای ختلان ، از طرف شرکت NPC آقای بحرینی انتخاب شده و یک نماینده با هماهنگی صندوق نفت و شستا هم به زودی انتخاب می شوند.

او گفت : برنامه های خود را برای اداره هلدینگ خلیج فارس به هیات مدیره ارائه کرده و بزودی به بازار سهام و سهامداران هم اعلام خواهد کرد.

نژاد سلیم که بود و چه کرد...؟

پیش از این مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس عادل نژاد سلیم بود که از زمان ورود شرکت به بورس تمام تلاش خود را برای به ظرفیت کامل رساندن این شرکت انجام داده است.

عادل نژاد سلیم مدیر عامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که مدتی مدیریت شرکت پالایشگاه تبریز را برعهده داشت و در سال 92 با حکم عباس شعری مقدم مدیر عامل وقت NPCمدیر عامل هلدینگ خلیج فارس شد.

نژاد سلیم در این چهار سال، تولیدات مجموعه را از 14میلیون تن به 18میلیون تن رساند و 10میلیارد یورو پروژه جدید تعریف کرد. خرید سهام پتروشیمی کاویان نیز در زمان مسئولیت وی اتفاق افتاد.

این مدیر با سابقه، خرید گروه سرمایه گذاری پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان مرسوم به «پترول» ، اجرای پروژه بید بلند، خروج از برخی شرکت های زیان ده و رساندن 5شرکت زیان ده (تندگویان، اروند، پاسارگاد، عملیات ماهشهر و ره آوران ) به 2شرکت زیان ده را در کارنامه کاری خود دارد.

این شرکت در فروردین ماه سال 93،با هدف افزایش تولید و سودآوری بیشتر استراتژی ۵ ساله خود را تدوین کرد. طبق همین استراتژی ، پیش بینی شد که تا سال 1398 هلدینگ خلیج فارس به ظرفیت اسمی 100درصدی خود برسد. «فارس» بر اساس همین استراتژی حجم فعالیت های خود را در تمام جنبه ها افزایش داده و سال 97 سال شکوفایی این شرکت بزرگ و مادر در حوزه پتروشیمی خواهد بود چراکه ، پروژه های مهم شرکت از پتروشیمی لردگان تا بید بلند به تولید خواهند رسید.

شایان ذکر است ، ربیعی مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس  داری مدرک MBA از دانشگاه صنعتی شریف است. او پیش از این مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساتا موسوم به «شستان»بود.  معاونت طرح و برنامه کارخانجات سازمان صنایع دفاع، ریاست بازپرسی ویژه طرح های ریاست جمهوی، معاونت و عضو هیات مدیره شرکت متروی تهران و عضویت در هیات مدیره  موسسه مالی کوثر از دیگر سوابق وی به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24