Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل زامیاد: فصل جدیدی از همکاری ها رقم می خورد با توافق مدیران عامل دو شرکت زامیاد و ایویکو، تولید خودروهای تجاری ایویکو از سال آینده در شرکت زامیاد افزایش چشمگیری خواهد یافت و...

زمان عرضه محصولات جدید و با کیفیت برند ایویکو ایتالیا توسط زامیاد، به زودی...

بورس24 : مدیر عامل شرکت زامیاد ضمن اعلام خبر افزایش تولید خودروهای ایویکو در شرکت زامیاد گفت: در نشست اخیر با مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت ایویکو ایتالیا که با حضور محمدرضا هنری کیا قائم مقام ارشد مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، بر افزایش همکاری های تکنولوژیکی و اقتصادی فی مابین تاکید و مقرر شد با تولید و عرضه محصولات جدید و با کیفیت این برند مطرح اروپایی توسط شرکت زامیاد، شاهد فصل جدیدی از همکاری ها و ارتباطات اثربخش این دو شریک تجاری قدیمی باشیم. 

زارع پور در ادامه به نگاه ویژه رییس جمهور مبنی بر سرعت بخشی به فرآیند طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده اشاره کرد و گفت: شرکت زامیاد قصد دارد با تولید و عرضه خودروهای باکیفیت ایویکو در این طرح مشارکت ویژه ای داشته باشد و به سهم خود از تحمیل خسارات و هزینه هایی که بواسطهتردد خودروهای فرسوده در جاده ها و ناوگان حمل و نقل بار و مسافر به اقتصاد کشور وارد می شود، جلوگیری کند.

"ایویکو" یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده خودروهای تجاری در دنیاست که از سال 1975 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید خودروهای تجاری و سنگین آغاز کرده است. کارخانه این شرکت در شهر تورین ایتالیا واقع شده است و فعالیت مشترک خود را با زامیاد از سال 1372 شروع کرده و تاکنون انواع کامیون های کِشنده سنگین، کامیون های باری و کمپرسی، مینی بوس و ون مسافری ایویکو توسط شرکت زامیاد تولید و به بازار ایران عرضه شده است.

مدیر عامل شرکت زامیاد مذاکرات اخیر با شرکت ایویکو را با موضوع سرعت بخشیدن به طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری و کار در ایران و بالطبع افزایش چشمگیر تولید این نوع خودروها در سال آینده عنوان کرده و گفته است که در خصوص همکاری بیشتر شرکت ایویکو به منظور تامین و ارسال قطعات CKD توافقات لازم صورت پذیرفته است.

منبع: سایپا نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24