Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر پذیرش بورس تهران: برخی در شبکه‌ های اجتماعی به دنبال تخریب اند / فضای مجازی تحت نظارت، با حضور مشاوران سرمایه‌ گذاری راه می اندازیم، خیلی زود مدیر پذیرش بورس تهران از طراحی فضای مجازی تحت نظارت با حضور مشاوران سرمایه‌ گذاری برای بررسی عرضه‌ های اولیه خبر داد و گفت: ۳۰ پرونده مفتوح در هیأت پذیرش بورس تهران برای بررسی ورود این شرکت‌ ها به بازار در حال بررسی است و...

افزایش عرضه‌ های اولیه یا کاستن از آنها مسئله این هم نیست!

بورس24 : مدیر پذیرش بورس تهران از طراحی فضای مجازی تحت نظارت با حضور مشاوران سرمایه‌ گذاری برای بررسی عرضه‌ های اولیه خبر داد و گفت: ۳۰ پرونده مفتوح در هیأت پذیرش بورس تهران برای بررسی ورود این شرکت‌ ها به بازار در حال بررسی است. 

اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران امروز تهران بر سر دو راهی افزایش عرضه‌ های اولیه یا کاستن از آنها قرار گرفته و این در حالی است که وجود برخی فشارها به ویژه در شبکه‌ های اجتماعی روی بورس و فرابورس این احساس را به وجود آورده که گروه‌ های خاص به دنبال تخریب این بازارها و یا دستیابی به مطامع خود و حتی باج‌ خواهی از شرکت‌ ها هستند.

این مقام مسئول گفت: اگر در رسانه‌ ها تحلیلی صورت می‌گیرد، نباید مغرضانه باشد و باید باعث بازخورد مناسب باشد. این در حالی است که در جلسات معارفه عرضه‌ های اولیه سهام برخی اشخاص به جای پرداختن به عملکرد همواره به دنبال حاشیه‌ها هستند.

به گفته وی، احتمال زیاد در آینده‌ ای نه چندان دور فضاهای تعریف شده در شبکه‌ های مجازی در اختیار شرکت‌ های مشاوره سرمایه‌ گذاری قرار خواهد گرفت، تا ضمن طرح مباحث مختلف نسبت به وضعیت شرکت‌ ها به ویژه در عرضه‌ های اولیه نقد و بررسی منصفانه شود.

درگاهی با اشاره به عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌ گذاری شفادارو در روز جاری عنوان کرد: این شرکت طبق روال همیشگی حدود 75 درصد از سود تحقق یافته خود را در مجامع سالیانه تقسیم کرده و به نظر می‌ رسد، با همین روال نیز طی مجمع دوره مالی منتهی به پایان اسفند ماه 96 نیز به همین میزان سود خود را تقسیم خواهند کرد.

مدیر پذیرش بورس تهران با اشاره به آخرین وضعیت عرضه‌ های اولیه سهام در این بازار عنوان کرد: انتظار می‌ رود تا قبل از پایان امسال سهام شرکت سامان‌ پرداخت به شرط آماده شدن همه اطلاعات در بورس عرضه اولیه شود.

به گفته وی شرکت سرمایه‌ گذاریشفادارواز شرکت پخش رسا دارای طلب حدود 60 میلیارد تومانی است که در ازای آن با تضامین مناسبی دریافت کرده است.

درگاهی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون با احتساب عرضه اولیه شرکت شفادارو تعداد 7 شرکت خصوصی جدید در این بازار عرضه اولیه شده‌ اند، عنوان کرد: پرونده حدود 30 شرکت جدید برای پذیرش در بورس تهران مفتوح بوده که از این میان می‌ توان به شرکت‌ های پتروشیمی مروارید، تأمین سرمایه بانک ملت، ملی نفت‌ کش ایران، سیمرغ، تولید فولاد سراب و سیار شرکت‌ ها می‌ توان اشاره کرد.

وی افزود: در عین حال شرکت‌ هایی همچون توسعه و صنعت پرشیا، لیزینگ پارسیان،آسیاتک، نفت جی، پرداخت الکترونیک سامان کیش، ترانسفورماتورزنگانو توسعه نیرو برق جهرم در نوبت عرضه اولیه قرار گرفته‌ اند.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24