Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ :سرانجام پس از گذشت یک ماه از خداحافظی حجت اله صیدی از سرمایه گذاری خوارزمی این شرکت بزرگ حاضر در صنعت واسطه گری مالی با حضور چهره ای جدید در سمت مدیریت عامل مواجه شد. بهمن ماه سال جاری بود که حجت اله صیدی ساختمان حوالی بلوار فرهنگ سعادت آباد سرمایه گذاری خوارزمی را به مقصد خیابان سمیه و برج سپهر بانک صادرات ایران رسما ترک کرد و اداره بزرگترین بانک بورس با ۵٨٠٠ میلیارد تومان سرمایه ثبت شده را برعهده گرفت. اما در حالی که در مدت عدم حضور یک ماهه وی در وخارزم این مجموعه بدون حضور مدیر عامل و با سرپرست اداره می شد که نهایتا روزگذشته این مجموعه نیز مدیر عامل جدید خود را شناخت. پیگیری های خبرنگار بورس ٢۴ حکایت از آن دارد که حسین سلیمی بر کرسی مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی تکیه زده است...

سرمایه گذاری خوارزمی بعد از خداحافظی صیدی؟

بورس24 :سرانجام پس از گذشت یک ماه از خداحافظی حجت اله صیدی از سرمایه گذاری خوارزمی این شرکت بزرگ حاضر در صنعت واسطه گری مالی با حضور چهره ای جدید در سمت مدیریت عامل مواجه شد.

بهمن ماه سال جاری بود که حجت اله صیدی ساختمان حوالی بلوار فرهنگ سعادت آباد سرمایه گذاری خوارزمی را به مقصد خیابان سمیه و برج سپهر بانک صادرات ایران رسما ترک کرد و اداره بزرگترین بانک بورس با 5800 میلیارد تومان سرمایه ثبت شده را برعهده گرفت.

اما در حالی که در مدت عدم حضور یک ماهه وی در "وخارزم" این مجموعه بدون حضور مدیر عامل و با سرپرست اداره می شد که نهایتا روزگذشته این مجموعه نیز مدیر عامل جدید خود را شناخت.

پیگیری های خبرنگار بورس24 حکایت از آن دارد که حسین سلیمی بر کرسی مدیریت عاملی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی تکیه زده است.

سلیمی متولد سال ١٣٤٠ و دارای رزومه پر باری در انواع فعالیت های اقتصادی و مالی است، وی از سال ٦٥ تا ٧٤ در سازمان حسابرسی فعال بوده است.همچنین از سال٧٤ تا ٨٣کارشناس ارشد مالی و مدیر نظارت بر شرکت های سرمایه گذاری صبا تامین بوده است.

این چهره از سال ٨٥ تا ٨٦ به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری سپه و از سال ٨٦ تا٩٢ در مقام مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین فعالیت کرده است.

او در آخرین پست ها و سمت های خود ریاست هیئت مدیره شرکت زرین معدن آسیا و مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما نیز بوده است.

گفتنی است ، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با سرمایه ١٢٥٠ میلیارد تومان در حوزه های مختلفی از جمله صنعت بانکداری، ساختمان و مسکن، صنایع معدنی، انرژی،فناوری اطلاعات، بازرگانی و بازار سرمایه فعال است، خوارزمی اخیرا جز ١٠٠ شرکت پیشروی کشور و به عنوان ١٠٠ شرکت برتر ایران معرفی شده است.این شرکت سرمایه گذاری مالکیت مستقیم حدود 4 درصدی در بانک صادرات ایران دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24