Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

برای نخستین بار در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، تندیس سیمین توسط دکتر ربیعی وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ، دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و مهندس لطفی مدیر عامل شستا به مهندس اسحاقی مدیر عامل ایرانول اهدا شد...

ایرانول شرکت برتر شستا و موفق به دریافت تندیس سیمین شد

بورس24 : برای نخستین بار در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، تندیس سیمین توسط دکتر ربیعی وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ، دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و مهندس لطفی مدیرعامل شستا به مهندس اسحاقی مدیر عامل ایرانول اهدا شد. 

در چهارمین دوره رتبه بندی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه شستا، از میان بیش از ۱۱۰ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و در حضور بیش از ٣٠٠ نفر از مدیران شرکت های تابعه شستا ، نتایج چهارمین جشنواره رتبه بندی و ارزیابی اعلام و به دلیل رشد چشمگیر شاخص ها در ایرانول این شرکت به عنوان شرکت برتر و مهندس اسحاقی به عنوان مدیر عامل موفق انتخاب شد.

گفتنی است؛ تاکنون در سه دوره گذشته تندیس سیمین به هیچ شرکتی اهدا نشده بود .

فرآیند اجرایی چهارمین دوره رتبه بندی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه شستا با رویکرد رشد و تعالی شرکت ها و با تاکید بر تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از اوایل دی ماه آغاز گردید.

در این دوره از ارزیابی شرکت های زیر مجموعه هلدینگ ها با حضور نمایندگان معاونت برنامه ریزی و توسعه شستا، مدیران و کارشناسان هلدینگ و مدیران عامل به همراه تیم مدیریت شرکت های تابعه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شایان ذکر است که اصول حاکم بر طرح رتبه‌بندی، مواردی همچون به کارگیری کامل دارایی‌ها و ظرفیت‌های شرکت و کسب حداکثر بازدهی، استفاده از فرصت‌های اقتصادی به منظور توسعه کسب و کار و افزایش ارزش دارایی‌ها، قانونمندی، شفافیت و پاسخگویی در عملکرد، رقابت‌مندی در بازار و ایجاد ارزش برای مشتریان و توجه به خلاقیت، نوآوری و مدیریت علمی را مورد تاکید قرار دارد.

منبع:روابط عمومی نفت ایرانول 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24