Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سامانه iBshop به عنوان اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین، امکان سرمایه‌گذاری در انواع مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری, جهت پوشش سلایق سرمایه‌گذاری مشتریان با ویژگی‌های فردی و استراتژی‌های مختلف سرمایه‌گذاری را فراهم آورده است...

سرپرست خدمات مشتریان iBshop تامین سرمایه تمدن: امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم فراهم است

به گزارش بورس24 ؛ مهسا مصباح، سرپرست خدمات مشتریان iBshop تامین سرمایه تمدن در ابتدا با اشاره به پیشرفت و اهمیت خدمات مالی آنلاین در دنیا گفت: به دنبال توسعه حوزه فناوری اطلاعات و پیشرفت ارائه خدمات نوین مالی در سراسر جهان، نیاز به ایجاد راه‌حل‌های نوین در برابر تقاضای حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری در ایران نیز بیشتر شده است.

وی افزود: این احساس نیاز خیلی سریع در خدمات نوین بانکی در کشور به منصه ظهور رسید و همونطور که شاهد هستیم این روزها کمتر کسانی برای انجام امور مالی بصورت حضوری به بانک‌ها مراجعه می‌کنند.

سرپرست خدمات مشتریان iBshop تامین سرمایه تمدن در ادامه به نقش خدمات مالی آنلاین در سرمایه‌گذاری اشاره و بیان کرد: در بازار بورس اوراق بهادار نیز سیستم‌های معاملات آنلاین و سفارش‌گذاری اینترنتی سال‌هاست که ایجاد شده و امکان سرمایه‌گذاری را برای بسیاری از افراد فعال در این حوزه تسهیل کرده است. این در حالی است که با پیشرفت دنیای مالی، سرمایه‌گذاری و تکنولوژی، دیگر راه‌حل‌های قدیمی مالی و سرمایه‌گذاری پاسخگوی نیاز متقاضیان این حوزه‌ها نخواهد بود بنابراین ارائه خدمات مالی آنلاین از ضرورت‌های زندگی در دنیای امروزی است.

مصباح در ادامه به تشریح خدمات مالی آنلاین ایرانی پرداخت و گفت: سامانه iBshop به عنوان اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین، امکان سرمایه‌گذاری در انواع مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری, جهت پوشش سلایق سرمایه‌گذاری مشتریان با ویژگی‌های فردی و استراتژی‌های مختلف سرمایه‌گذاری را فراهم آورده است.

وی افزود: درصورتی‌که شما تمایل به سرمایه‌گذاری بدون ریسک با بازدهی معقول به همراه پرداخت سود ماهانه داشته باشید، گزینه صندوق‌های درآمد ثابت بهترین پیشنهاد این مرکز برای سرمایه‌گذاری است.

سرپرست خدمات مشتریان iBshop تامین سرمایه تمدن در خصوص ویژگی‌های این سامانه خدمات مالی آنلاین اظهار کرد: اگر فردی ریسک‌پذیر بوده و هیجان کسب بازدهی بالاتر را به ریسک برآوردی در ازای این بازدهی ترجیح می‌دهد، به راحتی می‌تواند در صندوق در سهام و صندوق سرمایه‌گذاری مختلط (ترکیب سهام و اوراق مشارکت) سرمایه‌گذاری نماید.

مصباح ادامه داد: یکی از برترین نقاط قوت iBshop امکان سرمایه گذاری با جزئی ترین مبالغ است. در حال حاضر بانک‌ها بدلیل حجم بالای کاری، محدودیت کف سرمایه‌گذاری را برای افراد تعریف می‌کنند؛ این در حالی است که شما میتوانید با کف سرمایه حدود 100هزار تومانی در این سامانه سرمایه‌گذاری کنید.

مصباح در ادامه با اشاره به انتشار گواهی سپرده با سود 20 درصدی از سوی بانک مرکزی و تاثیر این اوراق بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری گفت: نمی‌شود کتمان کرد که تغییرات نرخ سود باعث تغییرات در جابجایی سرمایه‌ها بین گزینه‌های سرمایه‌گذاری پیش روی افراد می­شود. با این حال فارغ از سیاست‌های پنهان تصمیمات بانک مرکزی، از مزیت‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری این است که می‌توانند بخشی از دارایی‌های خود را در بورس اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کنند؛ بنابراین با کسب سود از این محل سودهای بالاتر از نرخ پیش‌بینی شده را محقق می‌کنند. کمااینکه تا پیش از این هم نرخ‌های سود محقق شده بالاتر از نرخ پیش‌بینی بوده است.

سرپرست خدمات مشتریان iBshop تامین سرمایه تمدن در پاسخ به نگرانی افراد در خصوص امنیت سامانه IBSHOP گفت: این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوزهای مربوطه است و به‌لحاظ فنی کلیه اقدامات امنیتی جهت حفظ اطلاعات کاربران از جمله دریافت SSL  (socket secure layer) برای آن طراحی شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24