Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مبینا بنی اسدی مدیر روابط عمومی شرکت فراوبرس ایران در خصوص توقف برخی نماد های مورد توجه فرابورس به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: نماد معاملاتی موسسه مالی و اعتباری ملل با نظر سازمان بورس و اوراق بهادار همچون سایر نمادهای بانکی، تعلیق شده است و زمان تعلیق این نماد نیز به پیش از اجرای دستورالعمل جدید در خصوص توقف و بازگشایی نمادها در بورس تهران و فرابورس ایران بازمی‌گردد...

دلیل توقف سه نماد / «ملل» که تعلیق شده ، هپکو با ارائه اطلاعات و کیسون با اعمال افزایش سرمایه بر می گردند

بورس24 : با نظر سازمان بورس و اوراق بهادار برخی از نمادهای بانکی مدت هاست که متوقف هستند و با وجود دستور العمل جدید مبنی بر بازگشایی سریع شرکت ها، این موسسات و بانک ها به دلایلی که از گذشته گریبان گیر آن بودند، بازگشایی نخواهند شد. موسسه ملل از جمله شرکت هایی است که بازگشایی آن بر عهده نهاد نظارتی بازار سرمایه قرار گرفته و احتمالا باید پس از ارائه اطلاعات و گزارشات و دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی بازگشایی شود.

همچنین دو شرکت مورد توجه بازار یعنی "تپکو" و "کیسون" که مدتی است متوقف شده اند،  درگیر مراحل گزارش دهی و افزایش سرمایه هستند که پس از انجام مراحل اداری بازگشایی خواهند شد.

مبینا بنی اسدی مدیر روابط عمومی شرکت فراوبرس ایران در خصوص توقف برخی نماد های مورد توجه فرابورس به خبرنگار بورس24 گفت: نماد معاملاتی موسسه مالی و اعتباری ملل با نظر سازمان بورس و اوراق بهادار همچون سایر نمادهای بانکی، تعلیق شده است و زمان تعلیق این نماد نیز به پیش از اجرای دستورالعمل جدید در خصوص توقف و بازگشایی نمادها در بورس تهران و فرابورس ایران بازمی‌گردد.

وی گفت:  تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی این نماد و سایر نمادهای بانکی تعلیق‌شده صرفا برعهده سازمان بورس و اوراق بهادار است.

از ارائه اطلاعات  "تپکو" تا افزایش سرمایه "کیسون" ...

بنی اسدی در مورد نماد "تپکو" گفت: نماد معاملاتی تولید تجهیزات‌ سنگین ‌هپکو به دلیل عدم ارائه صورت‌های مالی6 ماهه حسابرسی‌شده و صورت‌های مالی 9 ماهه حسابرسی‌نشده متوقف شده است و به محض آنکه این اطلاعات از سوی شرکت منشر شود نماد آن بازگشایی خواهد شد.

از این مقام مسئول در فرابورس ایران در مورد علت توقف نماد کیسون پرسیدیم که گفت: نماد معاملاتی کیسون نیز در حال حاضر متوقف است، این شرکت در حال افزایش سرمایه بوده و روند اعمال آن در سیستم باید صورت گیرد که پس از اعمال افزایش سرمایه کیسون، نماد آن در بازار فرابورس ایران بازگشایی می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24