Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیران شرکت های خودروساز در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس حاضر شده و گزارش فعالیت های خود را به نمایندگان اعلام می‌کنند.

مدیران سایپا و ایران خودرو امروز به مجلس می روند

به گزارش بورس24 ، در روزهای پایانی سال جاری بازار خرید و فروش خودرو با وجود رکود، همچنان با حاشیه‌های زیادی در قیمت‌ها روبه رو است. بر همین اساس در طول هفته‌های گذشته به دلیل تغییرات عرضه و تقاضای خودرو قیمت انواع محصولات داخلی با افزایش یا کاهش قیمت مواجه بود. این تغییرات قیمتی در حالی در بازار اتفاق می‌افتد که قرار بود با دستورالعمل شورای رقابت اختلاف قیمت بازار تا کارخانه خودروهای زیر 40 میلیون تومان برطرف شود. اما در عمل نه تنها این اختلاف قیمت‌ها مدیریت نشده بلکه هر روز شاهد خودروهای دو نرخی در سطح بازار هستیم و در این شرایط سودجویان از این اختلاف قیمت‌ها سوء استفاده کرده و سودهای بالایی را کسب می‌کنند.

تغییرات قیمت ها و البته بررسی وضعیت صنعت خودرو باعث شده تا کمیسیون صنایع مجلس به این موضوع ورود پیدا کرده و در صدد برگزاری جلسه‌ای با حضور شریتعمداری وزیر صنعت شوند. آنطور که نمایندگان مجلس گفته‌اند قرار بود ارائه گزارش وضعیت صنعت خودرو در جلسه روزگذشته کمیسیون صنایع مجلس توسط وزیر صنعت مطرح شود اما سفر وزیر باعث شد تا مدیران شرکت های خودروساز در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس حاضر شده و گزارش فعالیت های خود را به نمایندگان اعلام کنند.

قرار است در این جلسه ضمن بررسی عملکرد شرکت های خودروسازی در قراردادهای بین الملی با شرکای خارجی بحث حمایت از قطعه سازان و تغییرات قیمتی انواع محصولات داخلی هم مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24