Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

راه اندازی بورس کالا در راستای تقویت شفافیت در اقتصاد، یک اتفاق مثبت بود سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی با شاره به اینکه در تلاشیم، نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده افزایش یابد، در ادامه سخنان خود گفت: راه اندازی بورس کالا در راستای تقویت شفافیت در اقتصاد، قدم مثبتی بوده است، که...

معاون وزیر صنعت: نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده افزایش یابد

بورس24 : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان را مهم ارزیابی کرد و از افزایش این نقش در حوزه واحدهای تولیدی خبر داد. 

سید محمود نوابی ضمن بیان این مطلب در ادامه سخنان خود افزود: گفت: در نشست های برگزار شده میان فعالان بالادستی و پایین دستی به منظور بررسی روند بازارها، مسوولان بورس از دریافت نظرات و پیشنهادات و اقدام برای بهبود روند مبادلات استقبال کرده اند که به این ترتیب در تلاش هستیم، تا نقش بورس کالا در حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده افزایش یابد. 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه راه اندازی بورس کالا در راستای تقویت شفافیت در اقتصاد، قدم مثبتی بوده است، گفت: به طور طبیعی هیچ بازاری کامل نیست و باید تلاش شود، تا با همفکری فعالان صنایع و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، انتظارات توامان مصرف کنندگان و تولیدکننده در بستر بورس برآورده شود.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تاکید کرد: تصمیم بر این شده است، تا به زودی جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان و مدیران بورس کالا برگزار شود تا پس از بحث و بررسی، بتوان راهکارهایی ارایه داد تا با رسیدن به یک نقطه تفاهم با کارشناسان و فعالان حوزه تجارت و صنعت، بورس کالا چند پله دیگر به سمت رضایت بیشتر مصرف کنندگان سوق یابد.

منبع: کالا خبر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24