Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دقایقی پیش تامین سرمایه نوین (اولین تامین سرمایه کشور) با کسب ٧١٠ رای بیشترین آرای ماخوذه برای عضویت در هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری را به دست آورد... شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی با کسب ۶٧٧ رای ،تامین سرمایه امین با ۶۶٧ رای ، تامین سرمایه سپهر با به دست آوردن ۶۶۵ رای ، سرمایه گذاری صنعت و معدن با دریافت ۶۴٠ رای ، شرکت کسب و کار سبا با ۵٩٠ رای و سرمایه گذاری ملی ایران با ۵٨٨ رای دیگر اعضای هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری هستند...

ترکیب جدید هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری مشخص شد

بورس24 : دقایقی پیش تامین سرمایه نوین (اولین تامین سرمایه کشور) با کسب ٧١٠ رای ، بیشترین آرای ماخوذه برای عضویت در هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری را به دست آورد. 

شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی با کسب 677 رای ،تامین سرمایه امین با 667 رای، تامین سرمایه سپهر با به دست آوردن 665 رای، سرمایه گذاری صنعت و معدن با دریافت 640 رای، شرکت کسب و کار سبا با 590 رای و سرمایه گذاری ملی ایران با 588 رای دیگر اعضای هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری هستند. 

در فرآیند رای گیری امروز شرکت های سبد گردان کاریزما و هلدینگ مالی سینا هم به عنوان اعضای علی ابدل هیات مدیره انتخاب شدند.

گفتنی است، در سال ۱۳۷۹ نهادهای سرمایه‌ گذاری در کشور، تشکلی غیر دولتی و غیر انتفاعی به نام مؤسسه توسعه صنعت سرمایه‌ گذاری ایران (مؤسسه) را تشکیل دادند.

این مؤسسه تا بهمن‌ ماه ۱۳۸۶ فعالیت داشت و از آنجا که بر اساس ماده ۵۳ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذر ماه ۱۳۸۴، کارگزاران، بازارگردانان، سرمایه‌ گذاران و سایر فعالان این بازار مکلف شدند، هر کدام نسبت به تشکیل کانون خود اقدام کنند. 

در آذر ماه ۱۳۸۶ تعداد قابل ‌توجهی از نهادهای سرمایه‌ گذاری (۹۸ شرکت) که بسیاری از آن‌ ها عضو مؤسسه مذکور بودند، به عنوان هیأت مؤسس نسبت به تشکیل کانون اقدام کردند.

پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) با اساسنامه، کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران در پانزدهم بهمن ۱۳۸۶ تحت شماره ۲۲۱۹۴ به ثبت رسید و در شانزدهم اسفند ماه ۱۳۸۶ فعالیت خود را با مجوز سبا آغاز کرده و عملاً به‌ عنوان جایگزین مؤسسه توسعه صنعت سرمایه‌ گذاری ایران نیز تلقی شد.  

هفت عضو جدید هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران را بشناسید 

علی اسلامی بیدگلی به نمایندگی از شرکت مشاور سرمایه‌ گذاری آرمان آتی

عباس بابا گل‌ زاده کشتلی به نمایندگی از شرکت تأمین سرمایه امین 

سلمان خادم‌ المله به نمایندگی از گروه مالی سپهر صادرات 

امیر تقی‌ خان تجریشی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌ گذاری صنعت و معدن 

سید محمد صادق الحسینی به نمایندگی از شرکت توسعه کسب‌ و‌ کار سبا (سرمایه گذاری بیمه ایران)

محمد ابراهیم پورزرندی به نمایندگی ازشرکت سرمایه‌ گذاری ملی ایران

امیر آشتیانی عراقی به نمایندگی از شرکت تأمین سرمایه نوین 

گفتنی است، همچنین مجتبی کباری به نمایندگی از سبد گردان کاریزما و حسین پناهیان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌ گذاری سینا به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24