Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام بیمه البرز، بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا، ۷۸.۳۷ درصد از سهام حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس و بلوک ۱۶.۶۷ درصدی سهام ذوب آهن اصفهان در هفته آتی، روی میز بورس و فرابورس می‌رود.

سهام ۴ شرکت دولتی در هفته پیش رو واگذار می شود

به گزارش بورس24 ؛ بلوک دولتی سهام ۴ شرکت دولتی توسط سازمان خصوصی سازی در هفته پیش رو، روی میز بورس اوراق بهادار و فرابورس ایران می رود.

بر این اساس بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام بیمه البرز شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم و بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام بیمه البرز شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم در روز ۱۲ اسفندماه در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شوند.

قیمت پایه تعیین شده برای هر سهم بیمه البرز برای این عرضه، قیمت تابلوی بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ۲۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۱۲۷۵ ریال کمتر نباشد، اعلام و سپرده شرکت در واگذاری این میزان سهام نیز که به وکالت از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی عرضه می‌شود، ۲۶ میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۲۱ ریال تعیین شده است.

همچنین قرار است بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا شامل ۴۳۳ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۸۴۱ سهم به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ۲۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۱۹۲۰ ریال کمتر نباشد در این روز در بورس عرضه شود که سپرده شرکت در واگذاری این میزان سهام نیز ۲۴ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۷۱۵هزار و ۶۴۲ریال تعیین شده است.

این گزارش می افزاید: تعداد ۲۷۳ میلیون و ۵۲۸ هزار سهم معادل ۷۸.۳۷ درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس هم به قیمت پایه هر سهم ۲۳۶۶ ریال در روز ۱۴ اسفندماه جاری در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

این میزان سهام در حالی به‌صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط روانه میز فروش می‌شود که خریدار باید وجه نقد معامله را طی ۹ روز کاری به حساب این سازمان واریز و بقیه را به‌صورت اقساط شش ماهه در مدت ۶ سال بپردازد.

همچنین تعداد ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۱۲ سهم شرکت ذوب آهن اصفهان به وکالت از سوی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در روز ۱۵ اسفندماه امسال در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود.

این بلوک شامل ۱۶.۶۷ درصدی سهام «ذوب» می‌باشد که قرار است به قیمت پایه هر سهم ۷۵۰ریال با شرایط ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله با نرخ سود ۱۳ درصد در فرابورس واگذار شود.

منبع: ایبنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24