Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات که با توجه به سوابق کاری گذشته ، او نیز به طور کامل با مقوله سهامداری و تهدیدها و فرصت های فعالیت در بازار سرمایه واقف است از نزدیک شدن نماد «وبصادر» به بازگشائی خبر داد و گفت: اهتمام ویژه ای برای حل مشکل توقف نماد و ارائه اطلاعات مورد نظر سازمان بورس شکل گرفته است اما هنوز مشخص نیست که نماد چه زمانی بازگشائی می شود.ما در تلاش هستیم تا پیش از پایان اسفند ماه ٩۶ نماد «وبصادر» روی تابلوی بورس قابل معامله شود... با توجه به اطلاعاتی که ارائه شده امیدواریم سهامداران قدری مثبت تر و خوش بین تر به آینده سهام و بانک باشند . تلاش ما این است که نماد بازگشائی شود اما ۵٠ درصد قضیه در دست ماست که با تمام قدرت برای آن تلاش می کنیم و سایر مراجع از جمله بورس و بانک مرکزی هم در این امر دخیل هستند که البته حمایت های لازم را در خصوص تسریع در بازگشائی نماد را داشته اند...

احتمال بازگشایی نماد بانک صادرات تا پایان سال قوت گرفت

بورس24 : بانک صادرات یکی پس از دیگری در حال برداشتن موانع بازگشائی نماد است تا سرمایه سهامداران که حدود 20 ماه است که قفل شده را آزاد کند.در گام اول بانک توانست با مدیریت جدید اقدام به برگزاری مجمع سالانه سال 95 کند و تکلیف صورت های مالی این سال را در مجمع مشخص نماید.

در گام بعدی صورت های مالی سه ماهه، شش ماهه و نه ماهه سال 96 بانک نیز افشا شد و در گام بعدی نیز مجمع تعیین اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

اکنون که در گام اجرائی ، بانک توانسته موانع اولیه بازگشائی نماد را هموار کند امید هایی برای خلاصی از توقف نماد به وجود آمده است و با گزارشی که مدیر عامل بانک در خصوص برنامه های خروج از زیان ارائه داده است می توان انتظار داشت که شرایط با شیب ملایم در مسیر درستی قرار گرفته است.

تلاش برای باز شدن نماد در سال 96 در حال اجراست ....

حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات که با توجه به سوابق کاری گذشته ، او نیز به طور کامل با مقوله سهامداری و تهدیدها و فرصت های فعالیت در بازار  سرمایه واقف است از نزدیک شدن نماد «وبصادر» به بازگشائی خبر داد و گفت:  اهتمام ویژه ای برای حل مشکل توقف نماد و ارائه اطلاعات مورد نظر سازمان بورس شکل گرفته است اما هنوز مشخص نیست که نماد چه زمانی بازگشائی می شود.ما در تلاش هستیم تا پیش از پایان اسفند ماه 96 نماد «وبصادر» روی تابلوی بورس قابل معامله شود.

مدارک در خواستی به بورس ارسال شده است ...

وی ادامه داد: تمام اطلاعات لازم از جمله گزارش سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و گزارش تفصیلی به بورس ارسال شده است و در روزهای آتی جلسه ای با سازمان بورس خواهیم داشت تا در خصوص بازگشائی نماد تصمیم گیری شود و اگر مدارک دیگری احتیاج بود تهیه و ارائه شود تا سریعتر این مشکل حل شود.تلاش ما این است که نماد تا قبل از پایان سال 96 بازگشائی شود.

سهامداران حمایت می کنند...

صیدی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای حمایت از سهامداران خرد در روز بازگشایی نماد وجود دارد؟ گفت: راهکارهای متفاوتی برای حمایت از سهامداران در حال بررسی است و سهامداران نیز برنامه حمایت از سهم را پس از بازگشائی نماد در نظر دارند.

50 درصد از بازگشائی نماد در اختیار بانک است...

وی گفت: با توجه به اطلاعاتی که ارائه شده امیدواریم سهامداران قدری مثبت تر و خوش بین تر به آینده سهام و بانک باشند . تلاش ما این است که نماد بازگشائی شود اما 50 درصد قضیه در دست ماست که با تمام قدرت برای آن تلاش می کنیم و سایر مراجع از جمله بورس و بانک مرکزی هم در این امر دخیل هستند که البته حمایت های لازم را در خصوص تسریع در بازگشائی نماد را داشته اند.

افزایش سرمایه باید بررسی شود...  

مدیر عامل بانک صادرات در خصوص فرصت ایجاد شده برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی ها هم به خبرنگار بورس24 گفت: به هر حال این یک فرصت است اما باید بررسی شود، یک بار بانک در گذشته نه چندان دور این فرآیند را انجام داده و ما برای انجام مجدد این فرآیند حتما باید بررسی اقتصادی بکنیم تا در صورت حصول نتیجه از مزایای آن استفاده ببریم.

برای سود ده شدن بانک برنامه داریم...

وی در خصوص برنامه های آتی بانک برای برون رفت از زیان هم گفت: در ابتدا برنامه های ماهانه را مد نظر قرار دادیم و در حال حاضر برای تسریع در رسیدن به اهداف ، برنامه هایی را به صورت هفتگی بررسی و اجرا می کنیم ، برنامه های ماهانه سال 97 ما هم در حال تدوین است و تا پایان سال تکمیل تر خواهد شد و در نهایت برنامه سال 98 رسیدن به سود آوری در مجموعه است. تلاش اصلی ما در راستای کاهش بهای تمام شده پول و افزایش درآمد هاست  تا  بتوانیم به سود برسیم.

دارائی ها مازاد در صف فروش قرار دارند....

صیدی افزود: از دیگر برنامه های مجموعه خروج از دارائی های مازاد و غیر مولد است و برنامه واگذاری دارائی ها  در دست اجراست، تاکنون چند آگهی داشته ایم و به نظر در سال جاری بخشی از دارائی های مازاد به فروش خواهد رسید.

از فرصت رشد نقدینگی در بازار استفاده می کنیم

وی در پایان گفت: افزایش نقدینگی که در سال آتی هم ادامه خواهد داشت فرصتی برای بانک صادرات است که سهم بازار خود را افزایش دهد و بخشی از این نقدینگی را جذب کند و بتواند فعالیت هایش را توسعه دهد و سود آور شود.مهمترین چیزی که برای سال آتی پیش بینی می شود این است که  بتوانیم سهم بیشتری از  نقدینگی را جذب کنیم، برنامه ها را نیز شروع کرده ایم و در حال تجهیز منابع با قیمت های مناسب هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24