Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت ارتباطات سیار موسوم به «همراه اول» به کامنت یک مشترک که به مزاحم بودن تبلیغات این شرکت معترض شده بود ، واکنش نشان داد...

همراه اول : این تبلیغ ما نیست ، به ما هم مربوط نیست!

بورس24 : شرکت ارتباطات سیار موسوم به «همراه اول» به کامنت یک مشترک که به مزاحم بودن تبلیغات این شرکت معترض شده بود ، واکنش نشان داد.

روابط عمومی همراه اول با این مقدمه که در سال های اخیر و به واسطه گسترش اینترنت و کسب و کارهای مبتنی بر این بستر، سرویس‌های مفید و متعددی به کاربران ایرانی ارائه شده است،توضیح داده : یکی از راه های درآمدزایی این سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها، تبلیغات است که ممکن است درون اپلیکیشن ها، سایت ها و .... به مشتریان ارائه شود. فضاهای تبلیغاتی درون اپلیکیشن ها امروزه در زمره موثرترین رسانه‌های تبلیغاتی از نظر دیده شدن توسط کاربران، قابل انطباق بودن با نیازها و علائق آنها و قابل تحلیل بودن به شمار می‌روند.

در شفاف سازی رسانه ای شرکت ارتباطات سیار تاکید شده که این فضاهای تبلیغاتی از منابع درآمدی مهم برای توسعه‌دهندگان و صاحبان اپلیکیشن ها هستند. به عبارت دیگر توسعه‌دهندگان برنامه‌های موبایلی و وب‌سایت‌ها به منظور درآمدزایی، فضاهای تبلیغاتی موجود در محصولات خود را با انعقاد قرارداد مالی به منظور بهره‌برداری بهینه‌تر، در اختیار افرادیا مؤسسات متخصص در حوزه تبلیغات قرار داده‌اند. بدیهی است از بین انواع روش های تبلیغ درون اپلیکیشنی، در یک روش هرچه یک تبلیغ موجود در یک اپلیکیشن، بیشتر دیده شود، درآمد بیشتری نصیب صاحب بستر تبلیغ خواهد شد و به همین دلیل صاحبان بسترهای تبلیغاتی ممکن است تخلفاتی نیز انجام دهند و با دسترسی‌هایی که اپلیکیشن آن ها از کاربر اخذ می کند، این تبلیغات را بدون اجازه کاربر برای وی نمایش دهند تا درآمد بیشتری کسب کنند. کاملاً مشخص است که کنترل و نظارت بر توسعه دهندگان وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به عنوان بستر تبلیغات، به هیچ عنوان به عهده همراه اول نیست.

پاسخ همراه اول به این مشترک معترض با یک پیشنهاد ادامه پیدا کرده است : پیشنهاد می‌شود کاربرانی که تمایلی به دریافت این تبلیغات ندارند، اپلیکیشن هایی که دسترسی اضافی از آن ها گرفته اند را شناسایی و حذف و از نصب اینگونه اپلیکیشن‌ها خودداری کنند یا پس از نصب، با مراجعه به بخش تنظیمات دستگاه خود، دسترسی‌های اضافی را برای آن اپلیکیشن غیرمجاز اعلام کنند.

در توضیحات این شرکت بورسی تاکید شده : همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در ارائه خدمات تلفن همراه، همواره مشتریان خود را به عنوان سرمایه اصلی خود دانسته و بهبود رضایت و فراهم‌سازی بهترین تجربه برای ایشان را همواره سرلوحه تمام اقدامات خود قرار داده است. اپراتور اول هیچگونه دخالتی در تبلیغات مستقیم روی تلفن‌همراه کاربران از طریق اپلیکیشن های ثالث نداشته و کنترل و مسؤولیت استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی موجود در اپلیکیشن ها بر عهده صاحبان آن رسانه است. برخلاف آنچه ادعا شده است، تداوم و تعدد دفعات دیده شدن آن ارتباطی با فرایندهای مربوط به اپراتور نداشته و به دلیل تداوم ارائه تبلیغ از سمت توسعه‌دهنده و یا موسسه تبلیغاتی صاحب این رسانه است.لازم به ذکر است که سرویس ذکر شده در تبلیغ مذکور، توسط یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات موبایل ارائه شده و تنها ارتباط آن با همراه اول، استفاده از بستر پرداخت اپراتور (همانند سایر بسترهای پرداخت بانکی کشور) است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24