Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۷ خبر داد.

معاون صادرات ایران خودرو: در سال آینده ۱۰ هزار خودرو صادر می کنیم

به گزارش بورس24 ، معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از صادرات ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۷ خبر داد و گفت: ۷۵ درصد از این تعداد به کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا و ۲۵ درصد نیز به کشورهای CIS، آسیایی و آمریکای لاتین و اروپا صادر خواهد شد.

مجید کاویانی از توسعه و ارتقای محصولات برای افزایش صادرات خبر داد و گفت: با اعمال استانداردهای جدید محصولات، ‌ امکان صادرات به بسیاری از کشورها به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

معاون صادرات ایران خودرو تاکید کرد: سهم کیفیت در افزایش صادرات خودرو فقط یکی از عوامل است و مسائل خارج از کنترل خودروسازان نقش اصلی در صادرات خودرو دارند.

وی بهره گیری از مناسبات سیاسی برای ارتقای روابط تجاری را عاملی برای افزایش صادرات محصول دانست و خاطر نشان کرذ: حضور در نمایشگاه‌های خارجی و معرفی محصولات، اعطای تسهیلات حمل به حمل کنندگان، اختصاص بودجه تحقیقاتی برای توسعه محصولات، عودت عوارض گمرکی، ایجاد روابط بانکی مناسب و همچنین حضور در پیمان های مختلف اقتصادی منطقه و بین‌المللی برای بهره مندی از برخی معافیت‌های صادراتی از جمله حمایت هایی است که از سوی دولت می تواند انجام شود.

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو تاکید کرد: اعطای تسهیلات به خریداران در بازار بین المللی موجب رقابت با خودروسازان جهانی خواهد شد.

کاویانی افزود: در کشورهای اروپایی خودروهای کامل بدون سود و با تسهیلات بسیار مناسب صادر می شوند که این امکان برای ما وجود ندارد. اعطای اعتبار و حمایت های دولت عامل موفقیت ما در کشورهای هدف خواهد بود

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24