Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در تمام جهان هواپیما، کشتی و خودرو برای رفاه مردم است، اما در ایران شده، ضحاک ماردوش! بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در خصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، گفت: این حادثه دل هر انسانی را به درد می‌ آورد. مگر فرزندان این سرزمین فرزندان مسئولین این کشور نیستند؟ یک بار دل نوشته بازماندگان را بخوانیم، شاید وجدان خفته‌ مان بیدار شود. او ادامه داد: اندازه یک جنگ تمام‌ عیار از زمین و آسمان بر سر این مردم مرگ و غم نازل می‌ شود. در تمام دنیا هواپیما، کشتی و خودرو برای رفاه مردم است، اما در اینجا یادآور ضحاک ماردوش است...!

یک نماینده مجلس: آنهایی که در مخالفت برای خرید هواپیماهای نو در تحقیر ملت کارشکنی کردند، از مردم عذرخواهی کنند

بورس24 : بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در تذکر شفاهی جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در خصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، گفت: این حادثه دل هر انسانی را به درد می‌ آورد. 

وی افزود: مگر فرزندان این سرزمین فرزندان مسئولین این کشور نیستند؟ یک بار دل نوشته بازماندگان را بخوانیم، شاید وجدان خفته‌ مان بیدار شود.

به گفته او اندازه یک جنگ تمام‌ عیار از زمین و آسمان بر سر این مردم مرگ و غم نازل می‌ شود. در تمام دنیا هواپیما، کشتی و خودرو برای رفاه مردم است، اما در اینجا یادآور ضحاک ماردوش است.

وی افزود: اگر ضحاک روزی دو جان می‌ گرفت، ضحاک هواپیما، خودرو و کشتی روزی 40 جان می‌ گیرد و موجب مصدومیت صدها نفر می‌ شود.

این نماینده مردم در تذکری به مجلس بیان کرد: چرا مجلس نمی‌ تواند یا نمی‌ خواهد کاوه‌ ای برای نجات مردم از این مصیبت‌ ها باشد؟

نماینده مردم شیراز در تذکری به وزیر راه و وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: نه به خاطر گریز از استیضاح، بلکه به حرمت مردم و احترام به جان‌ های بی‌ گناه گرفته شده سنگ‌ بنای مسئولیت‌ پذیری را با استعفا و عذرخواهی از مردم بنا کنید تا نام نیکی از مسئولیت‌ پذیری خود به جا بگذارید و قبل از استعفا نسبت به عزل تمام مسئولین مقصر و خارج کردن هواپیماهای از رده خارج اقدام کنید.

وی در پایان تاکید کرد: تذکری دارم به افرادی که به خاطر عوام‌ فریبی در مخالفت از خرید هواپیماهای نو در تحقیر ملت کارشکنی کرده‌ اند. جا دارد به خاطر این رفتار از مردم عذرخواهی کنند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24