Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل پست بانک ایران در گفت و گو بورس ٢۴ : در راستای اجرای دستور وزیر ارتباطات و تعامل با بانک مرکزی به منظور اجرای وظایف بانک در حوزه ICT به موضوع ارزهای دیجیتال ورود خواهیم کرد و فراخوان خواهیم داد، فعالین و نخبگان و افرادی که در این زمینه ایده ای دارند را از طریق این فراخوان دعوت خواهیم کرد تا طرح ها و ایده های خود را برای پست بانک ارسال کنند...

پست بانک داستان رونمایی از ارز دیجیتال ایرانی را شفاف سازی کرد ؛ هنوز ارزی متولد نشده ؛ اما می شود...

بورس24 : آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی اعلام کرد: در جلسه ای که با هیئت مدیره پست بانک در خصوص ارزهای دیجیتال مبتنی بر زنجیره بلوکی داشتم مقرر شد، این بانک اقدامات لازم برای پیاده سازی آزمایشی اولین ارز دیجیتالی کشور را با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور به عمل آورد. مدل آزمایشی برای بررسی و تایید به نظام بانکی کشور ارائه خواهد شد.

خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک در خصوص برنامه راه اندازی ارز دیجیتال در کشور به بورس24 گفت: همانطور که می دانید پست بانک، بانکی تخصصی در حوزه ICT کشور است و با یک اولویت از امکانات فنی و زیر ساختی بهره مند می شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستور وزیر ارتباطات و تعامل با بانک مرکزی به منظور اجرای وظایف بانک در حوزه ICT به موضوع ارزهای دیجیتال ورود خواهیم کرد و فراخوان خواهیم داد، فعالین و نخبگان و افرادی که در این زمینه ایده ای دارند را از طریق این فراخوان دعوت خواهیم کرد تا طرح ها و ایده های خود را برای پست بانک ارسال کنند.

فرحی گفت: این فراخوان با توجه به مطالعاتی است که در گذشته در خصوص ارزهای دیجیتال انجام شده است. متقاضیان 10-12 روز فرصت خواهند داشت تا در این فراخوان شرکت کنند. بانک ظرف مدت دو هفته طرح ها را بررسی می کند و در نهایت طرح مد نظر به صورت طرحی پایلوت برای ارز دیجیتال یا رمز گذاری شده در کشور عملیاتی خواهد داد.

مدیرعامل پست بانک در پایان گفت: موارد ذکر شده کلیتی است از فراخوانی که به زودی اجرائی می شود و جزئیات این طرح به زودی اعلام رسمی و عمومی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24