Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هویت دیجیتال در سرزمین کانگوروها به نظر می رسد، دولت استرالیا گام هایی جدی برای هویت بخشی دیجیتال به شهروندان برداشته و به زودی تمامی موارد مهم زندگی شهروندان از ازدواج تا طلاق و فرزند آوری در اوراق دیجیتال و نه کاغذی ثبت می شوند. بر این اساس با دریافت این گواهینامه دیجیتال تمامی سوابق نوشیدن الکل، رانندگی های مخاطره آمیز و ... نیز به سرعت به این گواهینامه منتقل می شود و جایی برای فرار از قانون وجود نخواهد داشت...

استرالیا ٢ دهه از دنیا جلو افتاد / گواهینامه‌ های کاغذی حذف می شوند

بورس24 : گواهینامه های استرالیا به زودی دیجیتالی می شوند.بنابراین هر راننده از طریق تلفن همراه هوشمندش گواهینامه خود را حمل می کند ، نه از طریق کیف مدارک یا داشبورد ماشینش. 

به گزارش زد دی نت، به زودی گواهینامه های ایالات نیو سات ولز استرالیا دیجیتال می شود و رانندگان نیازی به حمل گواهینامه های مرسوم کاغذی نخواهند داشت. 

کریستین وود، سخنگوی شرکت ارائه دهنده خدمات گواهینامه های دیجیتال در این خصوص می گوید ، ما انتظار داریم تا اواسط سال جاری میلادی تمام نقاط استرالیا تحت پوشش گواهینامه های دیجیتال باشند. 

وی ادامه داد: پلیس مجوزهای رانندگی دیجیتال را در ایستگاه های هوشمندی که در کنار جاده های شهری قرار خواهند گرفت بررسی می کنند. افزون بر این می توانند جستجوی جرائم سریع و بسیاری از موارد دیگر را نیز از طریق کد دیجیتال رانندگان و تنها با یک کلیک مشاهده کنند.

دولت استرالیا از اواخر سال 2016 یک سیستم آزمایشی از ارائه مجوز های دیجیتال رانندگی در برخی ایالت ها مورد بررسی قرار داد . این پژوهش نتایجی مثبت داشت و اکنون بر اساس فراخوان دولت تمامی ساکنان ایالت نیو سات ولز باید گواهینامه های خود را دیجیتال کنند.

با دریافت این گواهینامه دیجیتال تمامی سوابق نوشیدن الکل ، رانندگی های مخاطره آمیز و ... نیز به سرعت به این گواهینامه منتقل می شود و جایی برای فرار از قانون وجود ندارد.

استرالیا 2 دهه از دنیا جلو افتاد! / گواهینامه‌های کاغذی حذف شدند

اگر چه برخی از ساکنان نیو سات ولز معتقدند برای دریافت این گواهینامه نیاز اجباری به خرید تلفن هوشمند وجود دارد و نسبت به این موضوع معترضند ، اما به نظر می رسد دولت استرالیا حکم خود را برای این ایالت قطعی کرده است.

"وود در دفاع از این طرح می گوید: با وجود اعتراضات ، منافع این طرح چندین برابر معایبش خواهد بود . توسعه فناوری ، به توسعه پیشرفت کلی کشور کمک می کند و این پروژه ما را 2 دهه به سمت جلو حرکت خواهد داد.

او گفت: مردم هنوز در خصوص کارکرد یا مزایای این طرح اطالاعاتی ندارند، اما دستیابی به هویت دیجیتال آن هم در جامعه فناوری محور امروزی یک الزام است.

استرالیای جنوبی از ماه سپتامبر تا کنون در طرح گواهینامه رانندگی دیجیتال شرکت داشته و اکنون فرصت برای جدی شدن این طرح مهیا شده است . در گوشی های خود داشته است.

به نظر می رسد دولت استرالیا گام هایی جدی برای هویت بخشی دیجیتال به شهروندان برداشته و به زودی تمامی موارد مهم زندگی شهروندان از ازدواج تا طلاق و فرزند آوری در اوراق دیجیتال و نه کاغذی ثبت ی شوند.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24