Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل ایکاپ: کی گفته؛ تعهدات خود را انجام دادیم / ٢٠٠٨ ؛ نرفته و نمی رود! فارس نوشت: وزارت صنعت، پژو ۲۰۰۸ را از آمار تولید ۱۰ ماهه خودروسازان حذف کرد و میزان تولید این خودرو طی ماه‌ های گذشته در آمار وزارت صنعت صفر قید شده بود. با این حال یک مقام مسئول در ایران خودرو گفت: بعضی از رسانه ها خبری مبنی بر توقف تولید ۲۰۰۸ منتشر کردند که بدین وسیله خبر منتشر شده تکذیب می شود. این سخن در شرایطی گفته می شود، که بر اساس اخبار خبرگزاری ها، آمار تولید این خودرو در اردیبهشت ماه ۴ دستگاه اعلام شده بود، که آن هم مربوط به مونتاژ پژو ۲۰۰۸ در زمان افتتاح خط تولید این محصول در ایران خودرو بوده است...!

فارس: آمار تولید خودرو پژو ٢٠٠٨ در وزارت صنعت صفر قید شده بود، صفر، صفر! / خریداران بلاتکلیف اند

بورس24 : مدیر عامل شرکت ایکاپ اعلام کرد، تولید محصول ۲۰۰۸ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همچنان ادامه دارد. 

محمد رضا معتمد گفت: بعضی از رسانه ها خبری مبنی بر توقف تولید ۲۰۰۸ منتشر کردند که بدین وسیله خبر منتشر شده تکذیب می شود.

وی ادامه داد: هر گونه اظهار نظری مبنی بر روند تولید این خودرو باعث افزایش قیمت آن در بازار آزاد و دلال بازی می شود. معتمد تصریح کرد: شرکت ایکاپ در چارچوب تعهدات خود برنامه ریزی لازم جهت تحویل خودرو به مشتریان را به عمل آورده است.

این خبر در حالی توسط سایت خبری ایران خودرو اعلام شد، که بر اساس اخبار خبرگزاری فارس، جدول تولید این خودرو در ۱۰ ماهه امسال نشان می‌ دهد که وزارت صنعت نام پژو ۲۰۰۸ را از این جدول حذف کرده و اطلاعاتی در مورد آمار تولید این خودرو در فهرست وزارت صنعت وجود ندارد.

این در حالی است که خط تولید پژو ۲۰۰۸ اردیبهشت امسال با حضور رئیس جمهور در ایران خودرو به تولید رسید، ولی طی ماه‌ های گذشته همواره رقم صفر برای تولید این خودرو در آمار وزارت صنعت ذکر می‌ شد.

هر چند آمار تولید این خودرو در اردیبهشت ماه ۴ دستگاه اعلام شد که آن هم مربوط به مونتاژ پژو ۲۰۰۸ در زمان افتتاح خط تولید این محصول در ایران خودرو بوده است.

فارس نوشت: طبق آمار ماه‌ های قبل، تولید پژو ۲۰۰۸ در حالی هنوز عملیاتی نشده که پیش‌ فروش پژو ۲۰۰۸ در گذشته انجام شده و با توجه به عدم تولید این خودرو در کشور مشخص نیست، خریداران پژو ۲۰۰۸ چه وضعیتی در تحویل خودروی خود داشته باشند و چه میزان از این تعهدات با خودرو‌های وارداتی پاسخ داده خواهد شد.

منبع: فارس و ایکوپرس 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24