Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هیچی! وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درباره خصوصی سازی ایران خودرور و سایپا گفت: چالشی مقابل خصوصی‌ سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و به بورس هم در این زمینه پیشنهاداتی داده شده است...

شریعتمداری: سایپا و ایران خوردو باید خصوصی شوند، چالش هم نداریم...

بورس24 : محمد شریعتمداری در گفت‌ و گویی درباره خصوصی سازی سایپا و ایران خودرو گفت: هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی سازی سایپا و ایران خوردو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد، در حال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است.

شریعتمداری ادامه داد: بخش قانونی خصوصی شده و در میز هیأت مدیره ایران خودرو صندلی دارد و طبیعی است که این مسیر ادامه پیدا کند.وی خاطر نشان کرد: آن بخش دولتی صرف که سهام شرکت سازمان نوسازی و توسعه صنعتی کشور است، کمتر از ۱۵ درصد سهم دارد.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درخصوص کاهش تعرفه‌ های خودروهای هیبریدی عنوان کرد: تعرفه خودروهای برقی در حال حاضر همان ۵ درصد قبل است که ۴ درصد را مطابق قانون نمی‌ توانیم تغییر دهیم و یک درصد هم حداقل نرخ تعرفه‌ های قانونی است.

وی درباره انتقاد تولید کنندگان داخلی مبنی بر این که عملکرد وزارت صنعت منجر به نابودی تولید شده است، گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت وارد کننده هیچ چیز نیست، همه واردات کالا از طریق بخش‌ های دولتی انجام می شود و عمده آن چه وارد می‌ شود، بر اساس تعرفه‌ های مصوبی است که دولت تصویب کرده است.

وی تاکید کرد: هیچ‌ گونه کار سلیقه‌ ای در دولت وجود ندارد و تمامی کارهای که انجام می‌ شود، بر مبنای مقررات حاکم است.

منبع: ایلنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24