Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه معارفه راه‌یافتگان به مرحله دوم و اهدای جوایز مرحله نخست آکادمی بورس با حضور ۵۰ شرکت‌کننده برتر، داوران و مربیان شنبه ۲۸ بهمن ماه برگزار و در انتها با قرعه‌کشی اعضای تیم هر مربی مشخص شد... آکادمی بورس با حمایت تامین سرمایه تمدن به عنوان فعال ترین تامین سرمایه درحال برگزاری است...

جدیترین خبر از آکادمی بورس

بورس24 : جلسه معارفه راه‌یافتگان به مرحله دوم و اهدای جوایز مرحله نخست آکادمی بورس با حضور ۵۰ شرکت‌کننده برتر، داوران و مربیان شنبه ۲۸ بهمن ماه برگزار و در انتها با قرعه‌کشی اعضای تیم هر مربی مشخص شد.
امین آذریان، برگزار کننده مسابقه آکادمی بورس ضمن خوشامدگویی به حضار و با اشاره به قوانین این مرحله از مسابقه گفت: اگر زیان شرکت‌کنندگان به بیش از ۵۰ درصد سرمایه اولیه برسد، از مسابقه حذف خواهند شد؛ این در حالی است که با اتمام مسابقات سود به شرکت‌کنندگان تعاق خواهد گرفت و تنها سرمایه اولیه از نفرات برتر گرفته می‌شود، اما مابه‌التفاوت سرمایه اولیه و سرمایه باقی‌مانده در شرایط زیان از شرکت‌کنندگان گرفته نخواهد شد.
وی افزود: افراد حق خرید عرضه اولیه، حق تقدم‌ها، آپشن و بازار پایه را ندارند و سبد سهام شرکت‌کنندگان در هر روز باید حداقل از دو سهم مختلف تشکیل شده باشد؛ این در حالی است که اگر نمادی بسته شده و تا پایان مسابقات بازگشایی نشود، آن سهم با قیمت بسته شده در پرتفو محاسبه می‌شود.
در ادامه مهدی دلبری، کارشناس ارشد بازار سرمایه و یکی از مربیان آکادمی بورس با اشاره به اهمیت اخلاق حرفه‌ای در معاملات گفت: مدت یک ماهه در نظر گرفته شده در این لیگ بسیار مناسب است و می‌تواند جذابیت و هیجان مسابقه را بیشتر کند.
همچنین رضا علوی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات گفت: کسانی که در این مسابقه شرکت کردند بازار مالی را به خوبی می‌شناسند؛ بنابراین با پیشرفت اینگونه برنامه‌ها در سال‌های آینده می‌توان انتظار داشت که مدیران بازار سرمایه از بین این افراد انتخاب شوند.
در ادامه برنامه، لیلا مجیدی، مدیرعامل کارگزاری بانک کار‌آفرین تشریح کرد: افراد می‌توانند در بازار سرمایه قضاوت متفاوتی داشته باشند، اما آنچه در بین اعضای گروه من اهمیت دارد، این است که من را قانع کنند که مبنای آنها برای تحلیل و انتخاب یک پورتفولیو چیست که در نهایت با مشورت هم به نتیجه می‌رسیم.
همچنین عظیم ثابت سرپرست تحلیل تامین سرمایه تمدن و مربی دیگر آکادمی بااشاره به اهمیت اخلاق و نگاه سالم در بازار سرمایه بیان کرد: فرصت در نظر گرفته شده بسیار محدود بوده و این در حالی است که شرکت‌کنندگان باید استراتژی‌های موفق کوتاه مدتی داشته باشند.
همایون دارابی،کارشناس بازار سرمایه نیز به عنوان مربی آکادمی در تشریح استراتژی خود گفت: آموزش همراه با تفریح فرصت خوبی را فراهم میکند، اما باید از استراتژی‌های کوتاه مدتی در این یک ماه استفاده کرد.
مصطفی صفاری،مدیر سبدگردان سرمایه ایرانیان نیز گفت: در این مدت یک ماهه که شرکت‌کنندگان در اختیار دارند باید از استراتژی‌های کوتاه مدت روزانه استفاده کرد که در این بین، استراتژی تکنیکال اهمیت بسیاری دارد. همچنین اکنون زمانی است که صورتهای مالی شرکت‌ها منتشر شده و عرضه های بسیاری نیز در حال انجام است که فرصت خوبی را فراهم می‌کند؛ اما باید در نظر داشت که نرخ بهره ۲۰ درصدی تاثیر خود را روی بازار سرمایه خواهد گذاشت که باید مراقب آن بود.
امیر سیدی، عضو شورای سیاست‌گذاری نیز توضیح داد: بازار سرمایه با وجود رشدی که داشته، اما هنوز در بین مردم شناخته شده نیست و با انعکاس برگزاری این مسابقه و بعد آموزشی آن در جامعه، می‌توان انتظار داشت بیشتر از نسل‌های قبل به بازار سرمایهپرداخته شود.
در پایان قرعه‌کشی‌ شده و مربیان اعضای گروه خود را انتخاب کردند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24