Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

​چنانچه تحصیل مال نامشروع یعنی از طریق انجام معاملات بر خلاف مقررات معاملاتی سازمان بورس اثبات شود، و یا معلوم شود که احیانا معاملاتی از طریق کدهای سهامداری پوششی و مانند آن انجام شده متخلفان باید علاوه بر مقررات کیفری و انضباطی، این درآمد و دارایی ها را مطابق اصل به صاحبان آن استرداد کنند.

درخواست سهامداران کنتورسازی برای امکان مجدد فروش سهم/شورای بورس این درخواست را بررسی می کند

بورس24 : در پی معاملات خارج از ساعت سهم کنتور سازی که ظاهرا برخی از سهامداران با درصد بالا، موفق به فروش آن و خروج از این سهم نشدند، سازمان بورس معامله دیگری به عنوان حسن ختام ترتیب خواهد داد تا سایر سهامداران نیز از این سهم رها شوند.

جعفر جمالی٬ معاون حقوقی و عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد آخرین وضعیت سهام کنتور سازی به خبرنگار بورس24 گفت: کمیته بررسی مشکلات کنتور سازی در بیست و سوم بهمن ماه جاری برگزار شد.

وی گفت: با توجه به تقاضای عده زیادی از سهامداران کنتورسازی مبنی بر امکان دادن فرصتی دیگر برای انجام معامله خارج از ساعت در مورد سهام کنتورسازی «به دلیل اضطرار ایام پایانی سال» از مقام ناظر بازار سرمایه کشور درخواست شده که این امکان با رعایت کلیه قوانین و مقررات فراهم شود، تا حداکثر در دو نوبت اشخاص حقیقی دارنده سهام تا سقف ۵ هزار سهم٬ مختار باشند سهام خود را عرضه کنند.

وی گفت: سازمان بورس هیچ توصیه و یا هیچ گونه مداخله ای در مورد معاملات سهام شرکت کنتور سازی ایران چه در مورد خرید و یا فروش سهام ندارد، و صرفا ایجاد تسهیلات معاملات را به احترام متقاضیان در صورت موافقت شورای عالی بورس فراهم می کند.

شورا بررسی کند، سازمان اجرا می کند

این مقام مسئول گفت: این موضوع در شورای عالی بورس مطرح خواهد شد و در صورت کسب مجوز از شورا٬ برای حل مشکل سهامداران این اقدام انجام می شود. پیگیری های قضایی و انضباطی سازمان با جدیت ادامه خواهد یافت و چنانچه تحصیل مال نامشروع یعنی از طریق انجام معاملات بر خلاف مقررات معاملاتی سازمان بورس اثبات شود، و یا معلوم شود که احیانا معاملاتی از طریق کدهای سهامداری پوششی و مانند آن انجام شده متخلفان باید علاوه بر مقررات کیفری و انضباطی، این درآمد و دارایی ها را مطابق اصل به صاحبان آن استرداد کنند و البته طبیعی است که مقامات مالیاتی نیز مترصد رسیدگی به اظهارات خلاف واقع خواهند بود.

جمالی گفت: اشخاص درگیر در پرونده کنتور سازی هرچه سریعتر نسبت به جبران زیان سهامداران خرد و پرداخت حقوق حقه دولت داوطلبانه اقدام کنند که در صورت همراهی این اقدام اصلاحی از دید مقامات رسیدگی کننده پنهان نخواهد ماند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24