Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل بانک صادرات ایران : برنامه کوتاه مدت تعیین شده برای قرار گرفتن بانک در مسیر رشد، توسعه و بازآفرینی سود است و طبق برنامه تا قبل از پایان سال منابع مصارف و ساختار مالی بانک را اصلاح می کنیم و به حد رضایت بخشی در هفته های باقی مانده می رسانیم و ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت...

اخبار امیدوارکننده از بانک صادرات

بورس24 : مدیرعامل بانک صادرات ایران از تعیین برنامه کوتاه مدت برای فاصله گرفتن از شرایط فعلی خبر داد.

حجت اله صیدی اعلام کرد : برنامه کوتاه مدت تعیین شده برای قرار گرفتن بانک در مسیر رشد، توسعه و بازآفرینی سود است و طبق برنامه تا قبل از پایان سال منابع مصارف و ساختار مالی بانک را اصلاح می کنیم و به حد رضایت بخشی در هفته های باقی مانده می رسانیم و ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

بالاترین مقام اجرایی «وبصادر» با اشاره به روند همسویی مجموعه بانک با برنامه های اعلام شده، تاکید کرد: این برنامه ها با توجه به اولویت های تعیین شده برای قرار گرفتن بانک در مسیر رشد، توسعه و بازآفرینی سود است و طبق برنامه تا قبل از پایان سال منابع، مصارف و ساختار مالی بانک را اصلاح می کنیم و به حد رضایت بخشی در هفته های باقی مانده می رسانیم و ظرف چند ماه آینده، بانکی موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

وی افزود: من خیلی خوشحال و امیدوارم تا با دستیابی به این اهداف تا پایان سال بتوانیم پایه محکمی برای ورود به سال ٩٧ ایجاد و برخورداری سال جدید از یک وضعیت موفق و سودآور را شاهد باشیم. بنابراین من این همکاری و این استقبال حداکثری همکاران را مورد تقدیر قرار می دهم و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: با این حرکت در هفته های باقی مانده تا پایان سال، می توانیم با ساختار و وضعیت بهتری وارد سال ٩٧ شویم.

صیدی با اشاره به لزوم حضور قوی تر در شعب و ارتباط تنگاتنگ با روسا و کارکنان شعب بانک به عنوان خط مقدم تکریم و خدمت رسانی به مشتریان بانک، تصریح کرد: من تلاشم را خواهم کرد تا از تک تک شعبه ها در تهران و همه استان ها بازدید و در دیدار با همکاران از نزدیک صحبت و تبادل نظر کنم از این رو برنامه بازدید شعب با جدیت دنبال می شود.

به گفته وی ، روحیه همکاری کارکنان بانک صادرات ایران ظرفیت عظیمی است که می شود با استفاده از آن ها شاهکار خلق کرد و در این مسیر بزودی و حداکثر ظرف چند ماه، یک بانک موفق تر از حال حاضر خواهیم داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24