Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امیدی به بازگشایی نماد آن است؟؟ مقام ناظر پاسخ می دهد...

از آذرآب چه خبر!؟

بورس24 : نماد معاملاتی شرکت صنایع آذرآب "فاذر" با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم در تیر ماه امسال متوقف شد و تاکنون نماد شرکت بازگشایی نشده است. طی این 8ماه اخیر، تحولات زیادی در شرکت به وجود آمده و هیات مدیره و مدیرعامل جدید برای تغییر روند سود آوری شرکت سکان کشتی به گل نشسته آذرآب را در دست خود گرفته اند.

اما؛ با وجود حضور تیم جدید هنوز خبری از گزارش های سال 96 و حتی صورت های مالی گذشته نشده است. ظاهرا مشکلات مهم تر و با ارزش تری در این شرکت وجود دارد که ما از آن بی خبریم و موجب شده تهیه و روند ارسال گزارش دهی با مشکل مواجه شود.

وحید روشن قلب مدیر نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص دلایل توقف نماد "فاذر " به خبرنگار بورس24 گفت: یکی از دلایل توقف نماد شرکت آذرآب این است که صورت های مالی سال مالی 95شرکت در مجمع مربوطه به تصویب نرسیده است.

وی ادامه داد: در همان زمان مجمع تایید کرد که هیات مدیره شرکت گزارش حسابرسی ویژه تهیه کند و بر اساس آن در مورد صورت های مالی تصمیم گیری نماید که البته گزارش حسابرسی ویژه هنوز تکمیل نشده است.همچنین با وجود استقرار هیات مدیره جدید اطلاعات میان دوره ای سال 96 و صورت های مالی امسال شرکت برای سازمان ارسال نشده است.

این مقام نظارتی در خصوص نحوه بازگشایی و برخود سازمان با این شرکت با توجه دستور العمل جدید افشای اطلاعات ناشران هم گفت:این شرکت هم از جمله شرکت هایی است که بر اساس دستور العمل قبل متوقف شده است و بر اساس دستور العمل جدید با آن برخورد نمی شود ، یعنی دستورالعمل جدید عطف به ماسبق نمی شود ؛ در نتیجه "فاذر" هر زمان اطلاعات مورد نیاز را ارائه بدهد ، بازگشایی می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24