Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

همواره تمامی تلاش خود را برای حل هر گونه مشکلی به کار خواهیم بست سامسونگ اعلام کرد که هیچ توضیحی برای داده نشدن گوشی ‌های سامسونگ به ورزشکاران ایرانی ندارد، چون که کمیته بین ‌المللی المپیک مسئول پخش گوشی‌ ها بوده است، اما...

سامسونگ: هیچ توضیحی برای داده نشدن گوشی ‌های سامسونگ به ورزشکاران ایرانی نداریم / ما که کاره ای نبودیم، اما...

بورس24 : سامسونگ اعلام کرد که هیچ توضیحی برای داده نشدن گوشی ‌های سامسونگ به ورزشکاران ایرانی ندارد، چون که کمیته بین ‌المللی المپیک مسئول پخش گوشی‌ ها بوده است.  

همچنین کمیته بین ‌المللی المپیک پس از اتفاقات صورت گرفته اعلام کرد که گوشی‌ های همراه شرکت سامسونگ در اختیار ورزشکاران ایرانی نیز قرار خواهد گرفت.

شرکت سامسونگ در ارتباط با سوء تفاهم توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018 بیانیه زیر را صادر کرد:

شرکت سامسونگ الکترونیکس بیش از ۴ هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ ۲۰۱۸ (نسخه‌ای خاص از گوشی گلکسی نوت ۸) را به کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۸ تحویل داده است.

هر چند سامسونگ دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشی‌ ها به ورزشکاران ایرانی نداشت، اما برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم به صورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده است.

اکنون خوشحالیم که می‌ شنویم، کمیته بین‌ المللی المپیک نهایتا به این تصمیم رسیده است که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌ چانگ ۲۰۱۸ را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد.

شرکت سامسونگ ایران پیش از این حمایت کامل خود از حضور ایران در این بازی‌ ها را با اعزام تیمی ۱۰ نفره از نمایندگان کشورمان برای حمل مشعل المپیک ثابت کرد. این تیم متشکل از ۹ چهره الهام‌ بخش و موفق ایرانی بود که با پرچمداری بهرام رادان، بازیگر پرآوازه و محبوب کشورمان، به کره‌ جنوبی سفر کرده و در کنار نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت کردند. 

این حرکت سامسونگ که در قالب مسئولیت‌ های اجتماعی این شرکت انجام شده استقبال گسترده ورزش دوستان ایرانی را به همراه داشت.

سامسونگ همواره خانواده ایرانی خود را به عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گذاشته است و در این جریان نیز نگرانی بجای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌ المللی المپیک و دیگر مسئولان این بازی‌ ها رسانده است. ما از نظرات کاربران ایرانی‌ مان قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش خود را برای حل هر گونه مشکلی به کار خواهیم بست، حتی اگر خودمان نقشی در آن نداشته باشیم.

حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکردمان در این کشور نشان می‌ دهد تا چه حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر و واقعی به فناوری، به رسمیت می‌ شناسیم.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24