Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا در خصوص این آتش سوزی به خبرنگار بورس ٢۴گفت: بیمه دانا پوشش بیمه ای ساختمان وزارت نیرو را بر عهده داشته است...

سهامداران در جریان باشند / ساختمان آتش گرفته وزرات نیرو تحت پوشش بیمه دانا بوده...

بورس24 : ساختمانی واقع در ضلع شمال شرقی میدان ولیعصر تهران منتسب به وزارت نیرو ، از شب گذشته طعمه حریق شد که ظاهرا سازنده این ساختمان همان سازنده ساختمان پلاسکو بوده است.با این اوصاف احتمال حادثه مشابه پلاسکو و ریزش ساختمان دور از ذهن نیست. به همین دلیل باید بیمه گذاران با توجه به شرایط پیش آمده، در خصوص دریافت هزینه های بیمه خود اقدام کنند. ظاهرا بیمه دانا پوشش بیمه ای این ساختمان را بر عهده داشته است.

رسول تاجدار ، مدیر عامل بیمه البرز در خصوص حادثه آتش سوزی در ساختمان واقع در شمال شرقی میدان ولیعصر تهران به خبرنگار بورس24 گفت: بیمه البرز در این ساختمان هیچگونه تعهد بیمه ای را تقبل نکرده و این ساختمان از طریق بیمه البرز بیمه نبوده است.

وی افزود: با توجه به این که ساختمان مربوط به وزارت نیرو است، احتمالا یکی از شرکت های بیمه میهن ، سینا ، ایران و یا دانا عهده دار مسئولیت بیمه آن است.

در این حال ، بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا در خصوص این آتش سوزی به خبرنگار بورس24 گفت: بیمه دانا پوشش بیمه ای ساختمان وزارت نیرو را بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: پس از آوار برداری و برآورد هزینه میزان خسارت مشخص خواهد شد و امیدواریم هر چه سریع تر میزان خسارت مشخص شود.

او دربرابر این سوال که ارزش این ساختمان و تعهد بیمه ای شرکت بیمه دانا چقدر بوده است ، عدد و رقم دقیقی را فاش نکرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24